ایمان امروز ما به برکت نعمت ولایت فقیه است

حجت‌الاسلام راشد تاکید کرد: هیچ وقت فراموش نکنیم که همه ایمان و اسلامی که داریم به برکت نعمت ولایت فقیه است و باید شاکر این امر در نزد خداوند باشیم. حجت‌الاسلام راشد در دوره آموزشی کوثر ولایت که به همت موسسه ولا منتظر برگزار شد، با اشاره به قدرت درک و فهم مقام معظم رهبری […]

kosar-rashed2حجت‌الاسلام راشد تاکید کرد: هیچ وقت فراموش نکنیم که همه ایمان و اسلامی که داریم به برکت نعمت ولایت فقیه است و باید شاکر این امر در نزد خداوند باشیم.

حجت‌الاسلام راشد در دوره آموزشی کوثر ولایت که به همت موسسه ولا منتظر برگزار شد، با اشاره به قدرت درک و فهم مقام معظم رهبری در خنثی کردن مشکلاتی که دشمن به بار می‌آورد گفت: ایشان با آن تیزبینی و تدبیری که دارند اجازه چنین مسائلی را نمی‌دهند و در طول این سال‌ها نیز که بارها و بارها دشمنان سعی کرده‌اند ضربه بزنند، موفق نشده‌اند.

وی با اشاره به ساده زیستی مقام معظم رهبری گفت: زمانی قرار بود که بیت رهبری از نظر مسائل امنیتی و آب و هوایی به یکی از محله‌های بالا شهر تهران منتقل شود که ایشان قبول نکردند و به بنده گفتند که اینجایی که هستیم جای خوبی است و من هم باید بین مردم زندگی کنم.

ایشان افزود:: مقام معظم رهبری همواره مورد دعا و عنایت بزرگان دین هستند و امام راحل نیز در آخرین لحظات عمر شریفشان بارها و بارها برای سلامت و طول عمر آیت‌الله خامنه‌ای دعا کردند.

حجت‌الاسلام راشد تاکید کرد: هیچ وقت فراموش نکنیم که همه ایمان و اسلامی که داریم به برکت نعمت ولایت فقیه است و باید شاکر این امر در نزد خداوند باشیم.