بازدید ریاست بنیاد شهید استان قم از موسسه فرهنگی ولاءمنتظر(عج)

در این دیدار زمینه های همکاری بنیاد شهید استان قم و مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در زمینه پژوهش و آموزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به نقل از معاونت ارتباطات موسسه، ریاست بنیاد شهید استان قم از موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) دیدار کردند. در این […]

armدر این دیدار زمینه های همکاری بنیاد شهید استان قم و مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در زمینه پژوهش و آموزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به نقل از معاونت ارتباطات موسسه، ریاست بنیاد شهید استان قم از موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) دیدار کردند.

در این دیدار مدیرعامل موسسه ضمن تشریح برخی از فعالیت های موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در حوزه آموزش، پژوهش و اطلاع رسانی، کمک بر تحقق مطالبات مغفول مانده امام و رهبری در حوزه فرهنگ و ارائه خدمات تکمیلی به حوزه های علمیه را رسالت موسسه بیان کردند.

در ادامه جناب آقای پور امینی رئیس بنیاد شهید استان قم نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور در این جلسه با اشاره به برنامه پنجم توسعه و اختصاص ۲۵ درصد از اعتبارات کل کشور به برنامه های ترویجی در حوزه فرهنگ، ایثار و شهادت، تولید برنامه های اثر گذار، اثربخش و جدید را از جمله اهداف بنیاد شهید دانستند.

لازم به توضیح است، در این جلسه جناب آقای دلاوری معاون پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم  و دکتر پهلوانی معاون فرهنگی بنیاد شهید و معاونین آموزش، پژوهش و ارتباطات موسسه حضور داشتند.