برگزاری اردوی علمی فرهنگی ستاد ولایت در مشهد مقدس

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، حجت الاسلام مهدیار، مسئول ستاد علمی فرهنگی ولایت، از برگزاری اردوی علمی فرهنگی برای طلاب ممتاز در مشهد مقدس خبر داد. ایشان ضمن اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب برنامه های علمی فرهنگی، برای طلاب ممتاز در طول سال تحصیلی بیان داشت: در این […]

setad-velayatبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، حجت الاسلام مهدیار، مسئول ستاد علمی فرهنگی ولایت، از برگزاری اردوی علمی فرهنگی برای طلاب ممتاز در مشهد مقدس خبر داد.

ایشان ضمن اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب برنامه های علمی فرهنگی، برای طلاب ممتاز در طول سال تحصیلی بیان داشت: در این راستا ستاد ولایت به انضمام برگزاری اردوی یک روزه در طول سال تحصیلی اقدام به برگزاری اردوی علمی فرهنگی برای طلاب ممتاز در مشهد مقدس می نماید.

حجت الاسلام مهدیار همچنین افزود: در این اردوها علاوه بر مربیان گروهها، اساتید و اعضای کمیته علمی طرح نیز حضور داشته و از نزدیک در جریان برگزاری آن قرار می گیرند.

لازم به ذکر است جلسات کمیته علمی در اردیبهشت و خرداد ماه جهت برنامه ریزی اردوی علمی فرهنگی مشهد، تشکیل و کماکان در حال پیگیری می باشد.