برگزاری جلسه مشترک طرح تدوین راهبردهای دولت اسلامی با مرکز استراتژیک ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام شکراللهی از برگزاری جلسه ای مشترک طرح تدوین راهبردهای دولت اسلامی(درعرصه داخلی و خارجی) مبتنی بر سنن الهی در قرآن، به منظور بررسی موانع و مشکلات آن، خبر داد. ——————————————– حجت الاسلام شکر اللهی معاون پژوهش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) اعلام داشت: در ابتدای این […]

tarh-tadvinبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام شکراللهی از برگزاری جلسه ای مشترک طرح تدوین راهبردهای دولت اسلامی(درعرصه داخلی و خارجی) مبتنی بر سنن الهی در قرآن، به منظور بررسی موانع و مشکلات آن، خبر داد.

——————————————–

حجت الاسلام شکر اللهی معاون پژوهش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) اعلام داشت: در ابتدای این جلسه جناب حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی مدیر عامل موسسه ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی طرح از ابتدای و شکل گیری آن تاکنون، به موانع و مشکلات طرح، گستردگی و شکل جدید، نیروها و کارشناسان جدید طرح اشاره داشتند.

وی افزود: کارشناسان مرکز استراتژیک پس از استماع بیانات مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به بیان ایراد و اشکالات وارده به طرح پرداخته و به مواردی از قبیل طولانی شدن زمان پروژه، عدم پیشرفت کافی و شناخت لازم پروژه، اشاره داشتند. که در مقابل با پاسخ صریح و شفاف مدیرعامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) همراه بوده و ایشان  به بیان توضیحاتی با معرفی مدیر علمی پروژه، جناب حجت الاسلام والمسلمین بهمنی و با نظارت جناب حجت الاسلام والمسلمین کعبی، پرداختند که با استقبال کارشناسان و مجریان مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری رو به رو شد.

معاون پژوهش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) همچنین اظهار داشت: در پایان دو طرف بر تشکیل جلسه ای با حضور کارشناسان مرکز بررسیهای استراتژیک ریاست جمهوری و مدیر پروژه(حجت الاسلام والمسلمین بهمنی) د رقم و در مکان موسسه موافقت نموده و به بحث و تبادل نظر در رابطه با طرح جدید و نوع و شکل آن تاکید داشتند.

لازم به ذکر است در این جلسه آقایان حجج الاسلام والمسلمین عزت زمانی و شکراللهی از سوی موسسه و آقایان حجج الاسلام والمسلمینثابت، رجایی، خلیلیان، پناهی، فرهمند، ارجمندی و انصاری از سوی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری حضور داشتند.