برگزاری سومین جلسه شورای معاونت پژوهش

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام شکراللهی، معاون پژوهش از برگزاری سومین جلسه شورای معاونت با حضور کارشناسان در مکان موسسه خبر داد. ایشان ضمن بیان برگزاری این جلسه با حضور چند تن از کارشناسان و اساتید مطرح در این معاونت جهت بررسی و کارشناسی طرح ها، اعلام داشت: در این […]

m-pajooheshبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام شکراللهی، معاون پژوهش از برگزاری سومین جلسه شورای معاونت با حضور کارشناسان در مکان موسسه خبر داد.

ایشان ضمن بیان برگزاری این جلسه با حضور چند تن از کارشناسان و اساتید مطرح در این معاونت جهت بررسی و کارشناسی طرح ها، اعلام داشت: در این جلسه به بررسی طرح تحقیق و تالیف در موضوعات دینی فرهنگی اجتماعی و سیاسی پرداخته شد که در پایان با تصویب موضوعات؛ شاخص های مسجد های مطلوب در نظام اسلامی، ویژگیهای زن مطلوب بر اساس مبانی انقلاب اسلامی، جریان شناسی حجاب در ایران، آداب و سبک زندگی اسلامی، اصول حاکم بر تحلیل سیاسی و مهارتهای مورد نیاز آن، همراه بود.
همچنین در این جلسه موضوع برنامه تولید متون داستانی-گزارشی درباره وقایع و شخصیتهای تاریخ انقلاب اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نتیجه در حوزه وقایع با موضوعات؛ وقایع انجمن حجتیه، تسخیر لانه جاسوسی، حذب جمهوری اسلامی، حلقه کیان، مطلوبات اصلاحات و نیز در حوزه شخصیتها، اشخاصی از قبیل شهید بهشتی، شهید آوینی، دکتر شریعتی، دکتر سروش و محسن مخمل باف مورد موافقت قرار گرفت.
حجت الاسلام شکراللهی در پایان ضمن بیان تصویب موضوع اخلاق در حوزه، در سلسله برنامه های نشست های پژوهشی اعلام داشت: این جلسات در روزهای آتی با تداوم بیشتری جهت بحث و بررسی طرح های دیگر معاونت برگزار خواهد گردید.
لازم به ذکر در این جلسه آقایان حجج الاسلام دکتر امیدی، دکتر جعفری، ، حسن شکراللهی و آقای مسعود معینی پور حضور داشتند.