برگزاری مراسم عزاداری حضرت صدیقه کبری (س) در مؤسسه

مراسم عزاداری یگانه دخت نبی مکرم اسلام، حضرت زهرای مرضیه (س) در نمازخانه مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام عزت زمانی در این مراسم که در محل نمازخانه مؤسسه برگزار شده بود، گفت: پس از ارتحال پیامبر گرامی اسلام، شهادت یگانه دخترش آغاز […]

h-zahraمراسم عزاداری یگانه دخت نبی مکرم اسلام، حضرت زهرای مرضیه (س) در نمازخانه مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام عزت زمانی در این مراسم که در محل نمازخانه مؤسسه برگزار شده بود، گفت: پس از ارتحال پیامبر گرامی اسلام، شهادت یگانه دخترش آغاز مصائب اهل بیت علیهم السلام بود.
وی با برشمردن خصوصیات حضرت صدیقه کبری (س) ابراز داشت: ایستادن دشمنان در مقابل اهل بیت (ع) و علی (ع)، مقابله با جوهره دین و همه آموزه های پیامبر اسلام بود؛ چرا که ولایت سبب اکمال دین و اصل دعوت پیامبر است.
مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با تأکید بر اینکه گریه بر حضرت زهرای مرضیه (س) گریه بر غربت اهل بیت (ع) است، اظهار داشت: شکستن حرمت دختر گرامی پیامبر اسلام آغازی بود بر شکستن حرمتهای بزرگتر که در طول تاریخ بر اهل بیت علیهم السلام و شیعیانشان روا داشته است.
وی با اشاره به بزرگداشت حضرت فاطمه (س) توسط پیامبر اسلام گفت: ایشان حضرت زهرا (س) و اهل بیت را به عنوان شاخص معرفی کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار ننمودند هرچند دشمنان کوردل پس از رحلت از هیچ ظلمی بر ایشان فروگذار نکردند.
حجت الاسلام عزت زمانی با بیان این نکته که به فرموده بزرگان باید مراسم عزاداری حضرت زهرای مرضیه (س) را با شکوه برگزار کنیم گفت: در تعظیم شعائر اهل بیت (ع) نباید کوتاهی کرد؛ چون همین عزاداری هاست که دین و مذهب ما را استوارتر کرده است.
وی با تأکید بر اینکه پیامبر گرامی اسلام اجر رسالت خود را در مودت اهل بیت (ع) می دانست اظهار داشت: بارزترین مصداق مودت اهل بیت (ع)، خدمت به حضرت فاطمه زهرا (س) است.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در پایان دعا برای ظهور حضرت حجت (عج) و آرزوی تعجیل در فرج ایشان را از بهترین اعمال امروز شیعیان دانست.
گفتنی در این مراسم که با حضور کارکنان و برخی از مخاطبین مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) برگزار شده بود، یکی از ذاکرین اهل بیت (ع) به ذکر مصیبت حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت.