بی بی سی نیز از گرمی مناظره به وجد آمد

شبکه بی بی سی فارسی با پوشش خبری خود از آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: یک هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری در ایران، ۸ نامزد آخرین مناظره خود با موضوع سیاست را آغاز کردند. به گفته این شبکه؛ این مناظره از دو مناظره قبلی داغ تر و دارای محتوایی بسیار جدی […]

bbcشبکه بی بی سی فارسی با پوشش خبری خود از آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: یک هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری در ایران، ۸ نامزد آخرین مناظره خود با موضوع سیاست را آغاز کردند.
به گفته این شبکه؛ این مناظره از دو مناظره قبلی داغ تر و دارای محتوایی بسیار جدی تر بوده است.
بی بی سی فارسی در ادامه به نقطه نظر مناظره کنندگان اشاره کرد و افزود: آقای جلیلی اعتماد به نفس بیشتری در زمینه تخصصی اش، سیاست خارجه دارد و بسیار محکم تر و تهاجمی تر سخن می گوید. آقایان عارف و روحانی نیز مواضع تهاجمی خود را با سوالات چالشی حفظ می کنند. آنان فورا جواب سوالات مطرح شده را داده و حرف دیگران را قطع می کنند.

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، این شبکه در ادامه گفت: آن چیز که در این مناظره شاهدش هستیم کار تیمی می باشد. آقایان عادل، ولایتی و جلیلی سوالات را با هم جلو می برند و برخی از جنبه هایی که آقایان عارف و غرضی مطرح می کنند توسط یکدیگر پوشش می دهند و تهاجمی حرکت می کنند.
این شبکه در اقدامی تعجب آور، با خوشحالی شتابزده ای گفت: موضوعات مطرح شده در این مناظره سیاست خارجی، تز فراجناحی و دیگری فتنه(به گفته مجری بی بی سی!) و ناآرامی های ۸۸ بود که بسیار غیر منتظره مطرح شد و البته هر دو طرف علاقمند به مطرح کردن آن نیز بودند.

قابل ذکر است خوشحالی شبکه بی بی سی نه به خاطر صرف مطرح شدن موضوع فتنه ۸۸ بلکه به خاطر حمایت برخی نامزدها از این جریان و برخی شخصیت های دخیل در آن بوده است که مجری نیز نتوانست شادکامیش را مخفی نگه دارد.