تبدیل ۳۰۰۰ سند مربوط به حضرت آیت‌الله گلپایگانی به فایلهای تصویری

به گزارش کمیته فرهنگی کنگره بزرگداشت آیت‌الله گلپایگانی، حجت‌الاسلام صلاح‌زاده دبیر اجرایی این کنگره از تبدیل ۳۰۰۰ سند مربوط به حضرت آیت‌الله گلپایگانی به اسناد و فایلهای تصویری (اسکن) خبر داد. —————————————- ایشان ضمن بیان در دستور کار قرار گرفتن جمع‌آوری مستندات زندگی این عالم ربانی از ابتدای شروع کنگره تاکنون اعلام داشت: در این […]

kon-golبه گزارش کمیته فرهنگی کنگره بزرگداشت آیت‌الله گلپایگانی، حجت‌الاسلام صلاح‌زاده دبیر اجرایی این کنگره از تبدیل ۳۰۰۰ سند مربوط به حضرت آیت‌الله گلپایگانی به اسناد و فایلهای تصویری (اسکن) خبر داد.

—————————————-

ایشان ضمن بیان در دستور کار قرار گرفتن جمع‌آوری مستندات زندگی این عالم ربانی از ابتدای شروع کنگره تاکنون اعلام داشت: در این راستا تمامی تلگرافهای ارسالی و دریافتی معظم‌له در زمان حیات و اعلامیه‌ها، نامه‌ها و مکاتبات ایشان به طور دقیق جمع‌آوری و تبدیل به فایلهای تصویری گردید.

دبیر اجرایی کنگره آیت‌الله گلپایگانی در ادامه افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های صورت گرفته در این ضمیمه می‌توان به جمع‌آوری سخنرانی‌ها، سروده‌ها و شعر معظم‌له و همچنین دفتر اجازات ایشان اشاره کرد. که تمامی این مدارک نیز اسکن و تبدیل به فایلهای تصویری شده است.

وی در پایان بیان داشت: یکی از اقداماتی که به همت اعضای بیت ایشان و تلاش مسئولین کنگره برای نخستین بار اتفاق افتاد، جمع آوری تمامی تصاویر و عکسهای به جا مانده از حضرت آیت‌الله گلپایگانی و تبدیل آنها به اسناد و فایلهای تصویری می‌باشد. که در این بین،مجموعاٌ۱۵۰۰ قطعه عکس اسکن و بایگانی گردید.