تشکیل ستاد اجرایی کنگره آیت الله گلپایگانی در موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)

موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به عنوان مجری برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله گلپایگانی(ره) تعیین و ستاد اجرایی در موسسه تشکیل گردید. با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در برگزاری چندین همایش وکنگره ملی، استانی و بین المللی از جمله جشنواره ملی طلاب برتر و کنگره بین المللی بزرگداشت آیت الله […]

kon-golموسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به عنوان مجری برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله گلپایگانی(ره) تعیین و ستاد اجرایی در موسسه تشکیل گردید.

با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در برگزاری چندین همایش وکنگره ملی، استانی و بین المللی از جمله جشنواره ملی طلاب برتر و کنگره بین المللی بزرگداشت آیت الله العظمی مرعشی نجفی (ره) در سال ۸۹، این موسسه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم به عنوان مجری کنگره انتخاب شد.
حجت الاسلام عزت زمانی مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) و مسئول ستاد اجرایی کنگره آیت الله العظمی گلپایگانی ضمن معرفی حجت الاسلام صلاح زاده به عنوان دبیر اجرایی کنگره، اجرای این کنگره را افتخاری بزرگ در خدمت به مقام شامخ مرجعیت دینی بر شمرد.
لازم به ذکر است بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد اجرایی گنگره بزرگداشت آیت الله گلپایگانی، این مراسم در تاریخ های ۱۸ و ۱۹ آبان ماه ۹۱ در قم و گلپایگان برگزار خواهد شد.