تعدد کاندیداها نشان‌دهنده توانایی نظام در پرورش مدیران کارآمد است

Tحجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت ویژه ای برخودار است و بصیرت داشتن در این راستا مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمن خواهد بود. وی با […]

taaebTحجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت ویژه ای برخودار است و بصیرت داشتن در این راستا مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمن خواهد بود.

وی با بیان این که تعدد نامزدهای انتخاباتی در برهه کنونی تحقق حماسه سیاسی را آسان تر می کند، تأکید کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید همه سلیقه ها وارد میدان انتخابات شوند و این مسأله سبب شور و نشاط انتخابات می شود.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه خاطرنشان ساخت: تعدد داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در این دوره نشان‌دهنده توانایی نظام جمهوری اسلامی در پرورش مدیران لایق و کارآمد است، اما به صلاح است که نیروهای متعهد تا انتخابات بر روی چند گزینه محدود ائتلاف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به گروه های انتخاباتی، ابراز داشت: اصلاح‌ طلبان دو گروه هستند، گروهی به رهبری موسوی ‌خوئینی‌ها که تحریم انتخابات را مطرح می‌کنند و گروه دیگر به رهبری خاتمی که معتقدند در صورت عدم حضور در انتخابات دچار مرگ سیاسی می‌شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین به ویژگی های رییس جمهور آینده اشاره کرد و افزود: دینداری و ولایت پذیری باید از مهم ترین ویژگی های رییس جمهور آینده باشد./