تولید ۵۰ عنوان پاورپوینت در موضوعات فرهنگی

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، سیدشهاب الدین سید نورانی، معاون فرهنگی مؤسسه از تولید ۵۰ عنوان پاورپوینت در موضوعات فرهنگی خبر داد. وی درباره موضوعات این مجموعه افزاود: تبیین موضوعات ارزشی – اخلاقی در قالب های جدید و جذاب از اهداف این معاونت می باشد؛ به همین منظور با همت معاونت […]

nooraniبه گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، سیدشهاب الدین سید نورانی، معاون فرهنگی مؤسسه از تولید ۵۰ عنوان پاورپوینت در موضوعات فرهنگی خبر داد.

وی درباره موضوعات این مجموعه افزاود: تبیین موضوعات ارزشی – اخلاقی در قالب های جدید و جذاب از اهداف این معاونت می باشد؛ به همین منظور با همت معاونت فرهنگی و با همکاری دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها این محصول تولید شده است.

معاون فرهنگی مؤسسه  در رابطه با تداوم تولید این محصولات خبر داد: در سال ۹۲ این تولیدات ادامه و انشاءالله تولید یکصد پاورپوینت دیگر در دستور کار این معاونت قرار دارد.

در پایان سیدنورانی افزود: جهت مشاهده و استفاده علاقه مندان به مرور این محصولات در پایگاه اینترنتی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) بارگزاری خواهد شد.