ثبت نام اعزام مبلغ ویژه ماه محرم آغاز شد

موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) همزمان با فرا رسیدن ماه محرم از واجدین شرایط ثبت نام به عمل می آورد. معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) همزمان با فرا رسیدن ماه محرم از ثبت نام مبلغین، جهت اعزام به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان خبر […]

m-ertebatatموسسه فرهنگی ولاء منتظر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) همزمان با فرا رسیدن ماه محرم از واجدین شرایط ثبت نام به عمل می آورد.

معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) همزمان با فرا رسیدن ماه محرم از ثبت نام مبلغین، جهت اعزام به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
حجت الاسلام سید محمد هاشمی، معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اظهار داشت: خدمت رسانی فرهنگی و تبلیغی به مناطق محروم و مجاور اهل سنت از اهداف مهم موسسه است که از سال ۱۳۸۰ هر ساله با همت و ایثار طلاب معزٌز، جمعی از ایشان پس از انجام مصاحبه، آموزش و گزینش به این مناطق اعزام می شوند.
ایشان افزود: طلاب علاقه مند می توانند جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارک زیر به معاونت ارتباطات مراجعه، یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۴۹۴۵۸ داخلی ۱۱ تماس حا صل فرمایند.
مدارک مورد نیاز:
عکس معمٌم ۲ قطعه
ارزیابی تحصیلی حوزه علمیه قم
کپی کارت ملی یا شناسنامه

لازم به ذکر است، این اعزام مختص طلاب پایه های ۶ و بالاتر است که پس از تکمیل فرم های و انجام مصاحبه، به منطقه اعزام خواهند شد.