ثبت نام دوره آموزشی تربیت مدرس عقاید دینی

اطلاع رسانی و ثبت نام از علاقه مندان در شرکت در دوره آموزشی تربیت مدرس عقاید دینی با موضوع شیوه نوین تدریس و القاء مطالب اعتقادی در حال اجرا می باشد. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)  معاونت آموزش به منظور تربیت مدرسین و مبلغین در حوزه عقاید دینی دوره آموزشی تربیت مدرس […]

m-amoozeshاطلاع رسانی و ثبت نام از علاقه مندان در شرکت در دوره آموزشی تربیت مدرس عقاید دینی با موضوع شیوه نوین تدریس و القاء مطالب اعتقادی در حال اجرا می باشد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)  معاونت آموزش به منظور تربیت مدرسین و مبلغین در حوزه عقاید دینی دوره آموزشی تربیت مدرس عقاید دینی با موضوع شیوه نوین تدریس و القاء مطالب اعتقادی برگزار می شود.
حجت الاسلام خالصی معاون آموزش موسسه در بیان ویژگی این دوره آموزشی گفت: تربیت مدرس در حوزه عقاید دینی و تجهیز با شیوه نوین و با استفاده از ادراکات فطری انسان در ارائه مسائل اعتقادی ویژگی این دوره است.
وی ادامه داد: در همین راستا معاونت آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) اقدام به فراخوان جهت شرکت علاقه مندان و مخاطبین دوره های آموزشی موسسه نموده است.
حجت الاسلام خالصی بیان داشت: پس از مصاحبه شفاهی و تایید توانایی ها و استعدادهای ثبت نام کنندگان، جلسات کارگاهی دوره با حضور حجت الاسلام عظیمی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقه مندان جهت ثبت نام و تکمیل فرم به آدرس قم، خیابان معلم، کوچه ۱۲، پلاک ۶۸ موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) – معاونت آموزش مراجعه و یا با شماره تلفن ۷۷۴۹۴۵۸ داخلی ۱۵ تماس حاصل نمایند.
اطلاعات تکمیلی این دوره متعاقبا اعلام خواهد شد.