جلسه مدیرعامل، معاون پژوهش و دبیر علمی طرح “سنن الهی”

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت پژوهش، روز چهارشنبه مورخ ۰۶/۱۱/۸۹ جلسه مدیرعامل، معاون پژوهش، دبیر علمی و دبیر اجرایی طرح “تبیین و تدوین راهبردهای دولت اسلامی در عرصه های مختلف مبتنی بر سنن الهی” برگزار شد. در این جلسه حجج اسلام عزت زمانی (مدیرعامل)، عبدالاحدی مقدم (معاون […]

m-pajooheshبه گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت پژوهش، روز چهارشنبه مورخ ۰۶/۱۱/۸۹ جلسه مدیرعامل، معاون پژوهش، دبیر علمی و دبیر اجرایی طرح “تبیین و تدوین راهبردهای دولت اسلامی در عرصه های مختلف مبتنی بر سنن الهی” برگزار شد.
در این جلسه حجج اسلام عزت زمانی (مدیرعامل)، عبدالاحدی مقدم (معاون پژوهش)، دکتر گودرزی (دبیر علمی طرح) و آقای رضایی (دبیر اجرایی طرح) حضور داشتند.
معاون پژوهش مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) پس از ارائه توضیح مختصری از روند اجرای طرح، به بیان شرح وظایف دبیر علمی طرح پرداخت.
حجت الاسلام عزت زمانی نیز در این جلسه پس از تبادل نظرات در مورد نحوه اجرای طرح بر لزوم تسریع در پیشرفت طرح تأکید کرد.
بنا بر اعلام معاونت پژوهش در این جلسه مقرر گردید ارائه طرح تفصیلی توسط دبیر علمی طرح، معرفی اعضای هیئت علمی طرح و ارائه یک برنامه جامع در مورد وظایف آنها در دستور کار قرار بگیرد.
گفتنی است در طرح “تدوین و تبیین راهبردهای دولت اسلامی در عرصه های مختلف مبتنی بر سنن الهی” راهبردهای دولت در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و روابط بین الملل، از سنن الهی که در قرآن و روایات موجود است استخراج شده و پس از تبیین، راهکارهای عملیاتی نمودن این راهبردها ارائه خواهد شد.