جلسه مدیر عامل و مسئولین کانون مساجد استان قم

در این جلسه نحوه شرکت اعضا و کارکنان کانون مساجد در دومین دوره پودمانی امور فرهنگی که با همکاری مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم برگزار می گردد، بررسی شد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت آموزش، روز سه شنبه مورخ […]

armدر این جلسه نحوه شرکت اعضا و کارکنان کانون مساجد در دومین دوره پودمانی امور فرهنگی که با همکاری مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم برگزار می گردد، بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت آموزش، روز سه شنبه مورخ ۲۱/۱۰/۸۹ جلسه مشترک مسئولین مؤسسه و دبیرخانه کانون مساجد استان قم برگزار شد.
موضوع این جلسه که حجج اسلام عزت زمانی (مدیرعامل مؤسسه)، روحانی (مسئول دبیرخانه کانون مساجد استان قم)، هاشمی (معاون آموزش مؤسسه) و کلبادی (مسئول واحد آموزش) در آن حضور داشتند، بررسی نحوه شرکت اعضا و کارکنان کانون مساجد در دوره پودمانی امور فرهنگی بود.
حجت الاسلام عزت زمانی در ابتدای جلسه با تبیین اهداف و برنامه های آموزشی انجام شده و در دست اقدام مؤسسه، به تشریح نحوه همکاری مؤسسه با مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم در برگزاری دومین دوره پودمانی امور فرهنگی پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمین روحانی نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری با مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، پیشنهاد طرح این موضوع در جلسات منطقه ای دبیرخانه کانون مساجد، جهت تشویق و ترغیب اعضای فعال جهت ثبت نام در دوره مذکور را مطرح کرد که با استقبال مسئولین مؤسسه مواجه شد.
گفتنی است مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با هدف تربیت نیروهای مستعد فرهنگی و ارائه مدرک آکادمیک جهت گسترش فعالیت ها و بکارگیری افراد متخصص در مراکز فرهنگی، دوره پودمانی امور فرهنگی را با همکاری مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم برگزار می نماید.