داعش گروهک اجاره‌ای استکبار برای تضعیف اسلام است/ شکست سختی در انتظار تروریست های عراق است

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گروهک داعش و مستکبران حامی آنها را احمق توصیف کرد و اظهار داشت: برخلاف چیزی که آنها تصور می کردند داعش بهترین خدمت را به عراق و سوریه کرد. وی افزود: جنایات گروهک داعش، ملت سوریه و […]

mamdoohiآیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گروهک داعش و مستکبران حامی آنها را احمق توصیف کرد و اظهار داشت: برخلاف چیزی که آنها تصور می کردند داعش بهترین خدمت را به عراق و سوریه کرد.

وی افزود: جنایات گروهک داعش، ملت سوریه و عراق را بیدار کرد تا به دفاع از کشورشان برخیزند، حال آنکه پیش تر چنین روحیه ای را نداشتند؛ اگر درگیری با این گروهک ها نبود بشار اسد نمی توانست این همه رأی بیاورد؛ شاید ملت عراق  نیز سال ها طول می کشید تا به این شکل هماهنگ و یکپارچه شوند، همه اختلافات را کنار بگذارند و علیه دشمن حرکت کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری جنایات گروهک ها داعش را مأموریتی از سوی آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: حامیان این گروهک ها که داعیه سیاست مداری دارند با این کار نشان دادند که نه تنها سیاست مدار نیستند بلکه انسان های نادانی هستند که به دست خود موجب اتحاد بیشتر این ملت ها شدند؛ خدا اگر بخواهد می تواند کاری کند که کید دشمنان از خیرخواهی برخی دوستان مفیدتر واقع شود.

آیت الله ممدوحی انگیزه گروهک داعش از این اقدامات را دستیابی به وعده های مالی استکبار جهانی عنوان کرد وگفت: اینها هدف و دلیل درستی ندارند و برایشان سوریه و عراق یا کشور دیگر فرقی نمی کند؛ برای خرابکاری در هر کجا که پول بدهند، آنها حاضرند.

وی داعش را گروهکی اجاره ای توصیف کرد و بیان داشت: استکبار جهانی اینها را برای تضعیف اسلام اجاره کرده است و با توجه به اینکه اینها داعیه اسلام دارند می خواهند وانمود کنند که، این جنگ مذهبی و دینی است که مسلمان علیه مسلمان برخاسته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: دشمنان می خواهند با این کار چهره اسلام را کریه جلوه دهند، حال آنکه نمی دانند دستی بر روی همه دست هاست که از دین خود، اسلام محافظت خواهد کرد و با تأییدات الهی ان شاءالله به زودی دنیا چهره کریه پشت پرده آنها را خواهد دید.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری درباره انگیزه منتقل کردن گروهک داعش از سوریه به عراق، گفت: سوریه در برابر اینها به شدت ایستادگی کرد و آنها ناامید شدند و تصور کردند که با وضعیتی که عراق دارد و می توانند در آن کشور به پیروزی برسند، اما این اقدام شکست دیگری را برای آنان رقم خواهد زد.