دست تهدیدکنندگان به گزینه نظامی را قطع خواهیم کرد

حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان وزارت دفاع با اشاره به اظهارات خصمانه مقامات آمریکایی در خصوص ایران، بیان داشت: ما دست کسانی که بخواهند گزینه نظامی را از روی میز بردارند و آن را عملی کنند قطع می کنیم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی افزود: دشمنان […]

hamedani-2حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان وزارت دفاع با اشاره به اظهارات خصمانه مقامات آمریکایی در خصوص ایران، بیان داشت: ما دست کسانی که بخواهند گزینه نظامی را از روی میز بردارند و آن را عملی کنند قطع می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی هیچ‌گاه در مقابل ایران احساس آرامش نمی کنند به هین دلیل همواره ما را تهدید می کنند و می گویند گزینه نظامی روی میز است؛ اینها حرف‌هایی ابلهانه‌ است زیرا ایران با وجود تدابیر رهبر معظم انقلاب و شجاعت مردم همیشه در صحنه، از هیچ قدرتی نمی هراسد.

این مرجع تقلید در بیان ریشه دشمنی استکبارجهانی با ایران، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست منفعت طلب استبداد و استکبار از کشور ما قطع شد و این امر دشمنی و کینه آنها را تشدید کرد؛ آنها برای مقابله با این جریان به تقویت تکفیری‌ها پرداختند تا چهره اسلام را مخدوش کرده و آنها را به جان مسلمان بیندازند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم افزود: انقلاب ما ضربات سنگینی به استکبار جهانی وارد کرده و با تئوری خود تمام منافع آنان را درمنطقه به خطر انداخته است؛ بیداری اسلامی ناشی از همین تفکر است و یکی از دستاوردهای مهم انقلاب در مقابل مستکبران است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که دشمنان همواره سعی دارند چهره ایران را ضعیف جلوه دهند، ادامه داد: ما در مسیر اعتلا و پیشرفت انقلاب اسلامی با صلابت و قدرت به حرکت خود ادامه خواهیم داد و هیچ ترسی از اظهارت و اقدامات دشمنان نداریم.

وی دشمن شناسی و استکبار ستیزی را از آموزه‌های مهم قرآنی دانست و گفت: قرآن کفار، منافقان و یهود را دشمن مسلمانان می داند؛ امروزه مصداق بارز یهودی دشمن همین صهیونیست‌ها هستند؛ قرآن در کنار توصیه به دوستی با دوستان خدا به خشم و غضب نسبت به دشمنان نیز تأکید می کند