دشمن برای القای ناکارآمدی انقلاب همه توان خود را بکار گرفته است

حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان سپاه پاسداران و وزارت دفاع، با فراگیر خواندن هدایت الهی، گفت: خلقت همراه با هدایت است و خدا همه موجودات را راهنمایی و مسیر سعادت و کمال را برای آنها روشن کرده است.  وی بر ضرورت قدرشناسی از اساتید تأکید […]

حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان سپاه پاسداران و وزارت دفاع، با فراگیر خواندن هدایت الهی، گفت: خلقت همراه با هدایت است و خدا همه موجودات را راهنمایی و مسیر سعادت و کمال را برای آنها روشن کرده است.

 وی بر ضرورت قدرشناسی از اساتید تأکید کرد و ابراز داشت: تمجید و تکریم از اساتید و دعا برای آنها سبب برکت علم می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،hamedani-2 این مرجع تقلید با اشاره به آیات قرآن کرامت انسانی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: عقل و علم دو نعمت بزرگی است که خداوند به انسان داده است، انسان با عقل خود حق و باطل و کفر و ایمان را از هم تشخیص می‌دهد.

 حضرت آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: فطرت همه انسان‌ها متمایل به عقل است و هدایت دیگران و تبلیغات آنها را از مسیر الهی و صحیح منحرف می‌کند.

 وی با استناد به روایاتی هدایت را مورد نیاز هر انسان و جامعه‌ای ذکر کرد و گفت: خدای متعال، قرآن کریم، پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع) جزء هادیان هستند.

 این مرجع تقلید آشنایی با تاریخ ائمه اطهار(ع) را ضروری خواند و افزود: ائمه اطهار(ع) با حکومت‌های باطل و ظالم مبارزه می‌کردند و این رفتار آنها باید مورد توجه ما قرار گیرد تا بتوانیم با ظالمان و استکبار جهانی مقابله کنیم.

 حضرت آیت‌الله نوری همدانی مردم را رکن اساسی حکومت داری خواند و با بیان این‌که نخستین کار پیامبران الهی همراه کردن مردم بود، گفت: هرگاه مردم با رهبر جامعه همراهی و از او پیروی کرده‌اند مبارزه با مشکلات و ظلم آسان‌تر بوده است.

 وی حمایت و پشتیبانی مردم از امام خمینی(ره) را سبب پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ابراز کرد: امام خمینی(ره) روحیه استکبار ستیزی و شهادت طلبی را در مردم تقویت کرد و اسلام ناب را به عرصه زندگی مردم آورد و آن را جایگزین اسلام آمریکایی کرد.

 این مرجع تقلید با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن اسلام و انقلاب اسلامی، بر ضرورت هوشیاری مسلمانان تاکید کرد و گفت: ‌استکبار جهانی همیشه به دنبال تضعیف اسلام است و با تبلیغات فراوان اسلام را سبب عقب ماندگی مسلمانان ذکر می‌کند، در صورتی که اسلام کامل ترین دین است و برای همه امور زندگی انسان برنامه دارد.

 حضرت آیت‌الله نوری همدانی پیروزی انقلاب اسلامی را خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان و سبب معرفی اسلام ناب خواند و ابراز کرد: نظام اسلامی در این سی و چهار سال منشأ آثار و برکات فراوانی در جهان بوده و بیداری اسلامی یکی از آثار انقلاب اسلامی است.

 این مرجع تقلید با تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: دشمنان خیال می‌کردند با زندانی کردن امامین عسکریین(ع) می‌توانند جلوی نفوذ آنها در قلوب مردم را بگیرند اما ائمه اطهار(ع) در همه حال با ظلم مبارزه کرده و به هدایت مردم مشغول هستند.