دعوت آیت‌الله نوری همدانی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، خواستار حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن شد و تاکید کرد: همه مردم و هر کس به این مسیر،‌ انقلاب و امام و […]

hamedani-4حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، خواستار حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن شد و تاکید کرد: همه مردم و هر کس به این مسیر،‌ انقلاب و امام و رهبری عقیده دارد باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن با مشت های محکم و گام های استوار شرکت کند.
وی در ادامه به بیان عظمت انقلاب اسلامی پرداخت و با تاکید بر این که باید بدانیم قبل از انقلاب چه بودیم و امروز در چه وضعیتی هستیم، یادآورشد: بعد از قرن ها انحراف از مسیر پیامبر این نظام شکل گرفت و همه باید پاسدار و حافظ آن باشیم.
این مرجع تقلید عمده مشکلات امت اسلام را ناشی از انحراف از مسیر ترسیم شده توسط پیامبر(ص) دانست و تصریح کرد: بنده معتقدم برای اثبات ولایت فقیه دلایل فراوانی وجود دارد و از جنبه های آیات قرآن، روایات، فقه و علم کلام می شود در این باره استدلال و بحث کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، این استاد برجسته حوزه علمیه قم انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) خواند و تاکید کرد: برای حفظ این نظام همه باید در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت کنند.
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اتفاقات مجلس در روز استیضاح وزیر کار، گفت: به دنبال این مسائل سایت های بیگانه غوغا کردند و خوشحال شدند که حکومت متزلزل شده است؛ ‌اینها غافل هستند و نمی دانند بقای حکومت و نظام اسلامی به ولایت فقیه است و چون نمی دانند فکر می کنند مثل کشور خودشان است که با این حرکت ها متزلزل شود.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تاکید کرد: انقلاب اسلامی با قدرت باقی است و حضرت آیت الله خامنه ای نیز به عنوان رهبر به بهترین شکل انقلاب را مدیریت می کنند.
وی در ادامه از توجه و پرداختن بیش از حد به جشنواره فیلم فجر و تحت الشعاع قرار گرفتن دستاوردهای انقلاب در دهه مبارک فجر انتقاد کرد و گفت: عده ای جشنواره درست کرده اند و آب و تاب می دهند و پول خرج می کنند؛ شما باید ۲۲ بهمن و ولایت فقیه را درست تبیین کنید و در این مسیر گام بردارید.

این مرجع تقلید در پایان تاکید کرد: روحانیت همواره طلایه دار دفاع از ارزش ها و مدافع انقلاب و ولایت بوده و خواهد بود و ان شاءالله همه با قدرت کامل در راهپیمایی شرکت می کنیم و صدای خود را به دنیا می رسانیم.