دولت آینده به وعده های خود عمل کند/ دین‌داری مردم آنها را پای صندوق کشاند

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات را بسیار عالی توصیف کرد و اظهار داشت: مردم با این اجتماع عظیم خود به رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و دشمنان را نا امید کردند.  وی وظیفه مسؤولان و […]

mamdoohiآیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات را بسیار عالی توصیف کرد و اظهار داشت: مردم با این اجتماع عظیم خود به رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و دشمنان را نا امید کردند.

 وی وظیفه مسؤولان و دولت آینده را بسیار خطیر دانست و گفت: کسانی که روی کار می آیند وظیفه دارند به قول هایی که داده اند عمل کنند و در صدد جبران معضلاتی باشند که در انتقادهای خود به آن اشاره می کردند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: خوشحالیم از این که دولت تازه نفسی سرکار می آید و برای موفقیت ایشان دعا می کنیم.

آیت الله ممدوحی پیروز اصلی این انتخابات را مردم دانست و گفت: دین مردم آنها را به پای صندوق های رأی کشاند؛ اگر دین مردم نبود نمی توانستند چنین حماسه ای بیافرینند.

وی ادامه داد: با این که ادعای تمدن و روشنفکری آمریکا و صدای آزادی شان گوش فلک را کر کرده است باز می بینیم در انتخاب رؤسای جمهور خود تنها عده معدودی شرکت می کنند، مثلا بوش با فشار و نیروی پلیسی موفق شد روی کار بیاید، اما در کشور ما یک مرتبه نزدیک به ۴۰ میلیون نفر پای صندوق های رأی می روند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که کشور آمریکا هرگز نمی تواند چنین حماسه پرشور مردمی را رقم بزند، گفت: این نشان می دهد که خللی در آمریکا وجود دارد و آن نعمت بزرگ دین است.