دیدار مدیرعامل با معاون آموزش و پژوهش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

زمینه های همکاری مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بخصوص در زمینه پژوهش و آموزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام عزت زمانی در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی اجمالی از مجموعه فعالیت های فرهنگی انجام شده توسط […]

arm

زمینه های همکاری مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بخصوص در زمینه پژوهش و آموزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام عزت زمانی در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی اجمالی از مجموعه فعالیت های فرهنگی انجام شده توسط مؤسسه بخصوص در حوزه پژوهش و نشر گفت: مؤسسه ولاء منتظر (عج) برای ترجمه و نشر کتب تولیدی خود که قابلیت عرضه در کشورهای دیگر را داشته باشند، آماده همکاری می باشد.
وی با اشاره به استقبال خوب مخاطبین از ترجمه عربی کتاب عصر امام خمینی (ع) گفت: با توجه به بیداری اسلامی رخ داده در برخی از کشورهای منطقه، این کتاب می تواند بازگو کننده بسیاری از حقایق در مورد ایده ها و نظرات حضرت امام (ره) باشد.
مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با اشاره به جلسه و دیدار با دکتر خرمشاد (مسئول سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قم) خواستار همکاری و تعامل بیشتر این سازمان در اجرای برنامه های فرهنگی در داخل و خارج کشور شد.
دکتر دهشیری معاون آموزش و پژوهش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و استقبال از پیشنهادات مطرح شده در زمینه فعالیت های فرهنگی، مطالعه و پژوهش بیشتر در مورد کتاب عصر امام خمینی (ره) برای ترجمه به زبانهای زنده دنیا را خواستار شد.
وی با اشاره به برگزاری دوره های متعدد آموزشی توسط مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در خصوص همکاری برای تهیه طرح دوره های آموزشی فشرده به موضوع شیعه شناسی برای دانشجویان خارجی زبان که در کشورمان تحصیل می کنند، اظهار امیدواری نمود.
گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام صلاح زاده معاون ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) نیز حضور داشت و به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه موضوعات مطرح شده پرداخت.