دیدار مدیر عامل مؤسسه با رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

در این جلسه راه های تعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص فعالیت های پژوهشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام رضا عزت زمانی در ابتدای این دیدار ضمن توضیحاتی اجمالی در خصوص عملکرد مؤسسه در چند […]

arm

در این جلسه راه های تعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص فعالیت های پژوهشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام رضا عزت زمانی در ابتدای این دیدار ضمن توضیحاتی اجمالی در خصوص عملکرد مؤسسه در چند سال اخیر گفت: تعامل و همکاری دو جانبه در حوزه های مختلف فرهنگی بالأخص پژوهش با نهادهای فرهنگی از اهداف این مؤسسه می باشد.
مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) ضمن تأکید بر پیگیری مطالبات و منویات مغفول مانده امام (ره) و رهبری در طرح های پژوهشی مؤسسه اظهار داشت: مؤسسه در صدد است تا کتب منتشر شده را پس از ترجمه به زبان های مختلف به کشورهای اسلامی منطقه ارسال کند.
دکتر محمدباقر خرمشاد رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن اظهار خرسندی از فعالیت های فرهنگی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) بخصوص در نشر کتب اسلامی گفت: ترجمه کتب اسلامی به زبانهای زنده دنیا در حوزه اسلام و انقلاب از جمله اهداف این سازمان در سال جدید است.
وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و پژوهشی و ترجمه کتاب عصر امام خمینی (ره) به زبان عربی توسط مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) اظهار داشت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص بررسی راه های تعامل در مورد فعالیت های پژوهشی بین المللی آماده همه گونه همکاری می باشد.
گفتنی است در این جلسه که در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شده بود، حجت الاسلام صلاح زاده (معاون ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)) نیز حضور داشت.