دیدار مسئولین مؤسسه با حضرت آیت الله یزدی رییس شورای عالی حوزه علمیه

آیت الله یزدی در دیدار با مسئولین مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) گفت: تا می توانید قداست معنوی و تفکر انقلابی و اسلامی که منشأ و آغاز کار جمعی شما بوده را حفظ کنید. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حضرت آیت الله یزدی با اشاره به حضور مؤسسه در عرصه های […]

yazdi-1آیت الله یزدی در دیدار با مسئولین مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) گفت: تا می توانید قداست معنوی و تفکر انقلابی و اسلامی که منشأ و آغاز کار جمعی شما بوده را حفظ کنید.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حضرت آیت الله یزدی با اشاره به حضور مؤسسه در عرصه های مختلف فرهنگی اظهار داشت: ضرورت کار جمعی و اعتقاد به اثر بخش بودن آن و توجه ویژه به تکلیف شرعی و انقلابی و حضور به موقع در صحنه های انقلاب باید همواره مورد توجه مؤسساتی مانند ولاء منتظر (عج) باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری تنویر افکار عمومی و طلاب معزز و انتقال صحیح اطلاعات مورد نیاز را از ضروریات فعالیت های فرهنگی دانست و گفت: آغاز فعالیت مؤسسه ولاء منتظر (عج) با نیت مقدس، مورد تأیید و تحت اشراف اساتید موجه بوده است و امیدواریم این قداست معنوی و تفکر انقلابی و اسلامی حفظ شود.
رییس شورای عالی حوزه علمیه تلاش بر اساس مبانی سیاسی و اجتماعی حضرت امام (ره) را یک اصل برشمرده و ابراز داشت: آنچه سبب جلب نعمات مادی و معنوی به مجموعه می شود کار خوب است و گاهی نبود سختی ها و مشکلات سبب انقطاع از اجتماع و از بین رفتن تفکر انقلابی و قداست کار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین سعید بهمنی، عضو هیئت امنای مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در ابتدای این دیدار با اشاره به برخی از بندهای سند استراتژیک مؤسسه اظهار داشت: این مؤسسه در راستای پیگیری منویات مغفول مانده امام (ره) و رهبری تشکیل شده است و تاکنون نیز تلاش خود را در این راه متمرکز کرده است.
وی ضمن تشریح برخی از فعالیت های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) گفت: فعالیت های مؤسسه در عرصه های فرهنگی، بر اساس وظیفه شرعی و انقلابی عده ای از طلاب است که به همین منظور این مؤسسه را تأسیس نموده اند.
گفتنی است در آغاز این جلسه حجت الاسلام عزت زمانی مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با ارائه گزارش اجمالی از فعالیتهای انجام گرفته و در دست اقدام مؤسسه، به تشریح برنامه های مختلف فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اطلاع رسانی مؤسسه پرداخت.