دیدگاه آمریکا نسبت به دنیا کشتار برای برنده شدن است

 حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع مردم آستانه اشرفیه در حرم آقا سید جلال‌الدین اشرف با بیان این که آمریکایی به دنبال سیطره بر تمام دنیا هستند و این افکار را در ذهن می پرورانند، گفت: آنها برای رسیدن به خواسته خود حتی حاضرند همه دنیا را نیز ویران کنند. […]

slider-taaeb2 حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع مردم آستانه اشرفیه در حرم آقا سید جلال‌الدین اشرف با بیان این که آمریکایی به دنبال سیطره بر تمام دنیا هستند و این افکار را در ذهن می پرورانند، گفت: آنها برای رسیدن به خواسته خود حتی حاضرند همه دنیا را نیز ویران کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، وی با اشاره به این که تهدید امروز آمریکا علیه سوریه همانند آن چیزی است که در عراق اتفاق افتاد، افزود: از ابتدای اشغال عراق از سوی آمریکایی تا زمان خروج آنها یک میلیون نفر در این کشور کشته شده اند و این دستاورد آمریکا در عراق بوده است.

 حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که باور آمریکا نسبت به دنیا کشتار برای برنده شدن و پیروزی است، خاطرنشان کرد:  باور آمریکا در کشتن انسان‌های بی‌دفاع یک نوع دیوانگی است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دولت، به جایگاه شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و با بیان این که این دو شهید پیرو اهل بیت(ع) بودند، ادامه داد: این دو شهید والا مقام کشورمان تلاش هایی که انجام داده بودند در مسیر اهل بیت(ع) بود.

 استاد حوزه و دانشگاه همچنین به سبک زندگی اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه شیوه زندگی امروز جامعه ما منطبق با دوران ظهور حضرت نیست، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا دغدغه های رهبرمعظم انقلاب اسلامی در این خصوص رفع شود.

 حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که انسان ها باید به این باور برسند که مسافر این دنیا هستند و در نهایت نزد خداوند خواهند رفت، تصریح کرد: اگر به این باور برسیم به حتم سبک زندگی ما نیز متناسب با باور ما نیز تغییر خواهد کرد.

 وی با بیان این که سبک زندگی در جامعه همانند نبی مکرم اسلام نیست، تصریح کرد: باید تلاش کنیم همان گونه که برای ائمه معصومین(ع) اشک می ریزیم  سبک زندگی خودمان را نیز همانند آن بزرگواران همسو کنیم.

 استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر در رکاب امام زمان(عج) شهید شدند، ادامه داد: با ظهور آن حضرت دیگر اجازه نخواهیم داد که صحنه کربلا اتفاق افتد و همانند رجایی و باهنر در رکاب آن حضرت خواهیم بود.