سومین دوره تربیت مبلغ با گرایش عصر امام خمینی (ره)

موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) جهت سومین دوره آموزشی تربیت مبلغ با گرایش عصر امام خمینی (ره) ثبت نام به عمل می آورد. ارتقاء سطح معرفت و بصیرت نسبت به ابعاد حقیقی امام خمینی (ره) و اندیشه های متعالی انسان و آگاهی تحولات شگفتی که ایشان در عرصه جهانی پدید آوردند، ضرورت غیر قابل انکاری […]

asre-emamموسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) جهت سومین دوره آموزشی تربیت مبلغ با گرایش عصر امام خمینی (ره) ثبت نام به عمل می آورد.

ارتقاء سطح معرفت و بصیرت نسبت به ابعاد حقیقی امام خمینی (ره) و اندیشه های متعالی انسان و آگاهی تحولات شگفتی که ایشان در عرصه جهانی پدید آوردند، ضرورت غیر قابل انکاری است که همه خردمندان و فرهیختگان به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید می ورزند.
معاونت آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به همین منظور پس از برگزاری و اتمام دو دوره تربیت مبلغ با گرایش عصر امام خمینی (ره) اقدام به برگزاری سومین دوره آموزشی تربیت مبلغ با گرایش عصر امام خمینی (ره) نموده است.
لازم به ذکر است دوره مذکور در ۱۱۲ واحد درسی و در قالب چهار درس اسلام شناسی، انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و عصر شناسی طی ۵ ماه (دو روز در هفته) از تاریخ ۲۵/۱۰/۸۷ برگزار خواهد شد.
ثبت نام این دوره از تاریخ ۱۵/۹/۸۷ شروع و تا تاریخ ۳۰/۹/۸۷ در محل موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، معاونت آموزش انجام می شود.
شرایط ثبت نام:
– اتمام پایه هشتم حوزه؛
– قبولی در مصاحبه شفاهی؛