عده‌ای با نام امام در فتنه ۸۸ می خواستند ارزش‌های انقلاب را نابود کنند

حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش از خطبه‎های نماز جمعه این هفته قم با اشاره به آیات قرآن کریم به بیان ویژگی‎های منافقان پرداخت و گفت: در قرآن بیش از صدها آیه درباره منافقان داریم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی ادامه داد: قرآن می‎فرماید «منافقان کسانی هستند […]

slider-rahimianحجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش از خطبههای نماز جمعه این هفته قم با اشاره به آیات قرآن کریم به بیان ویژگیهای منافقان پرداخت و گفت: در قرآن بیش از صدها آیه درباره منافقان داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی ادامه داد: قرآن میفرماید «منافقان کسانی هستند که در ظاهر دوست مسلمانان بوده ولی در باطن دوست و ولی خود را کفار میدانند و این افراد در بدترین جای جهنم هستند»، امروزه نیز منافقان کسانی هستند که کنار آمریکا، انگلیس، اسرائیل و دیگر کشورهای مستکبر هستند و پشت به مسلمانان کردند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه منافقان همیشه با نام اسلام در حال قطع کردن درخت اسلام هستند، اظهار داشت: در فتنه ۸۸ نیز عدهای با نام امام راحل میخواستند ارزشهای انقلاب و امام را نابود کنند.

وی تأکید کرد: پس از فتنه ۸۸ نیز عدهای راهی غرب شده و در آن جا ساکن شدند اکنون نیز برای دست یافتن به عزتی به دنبال آنها هستند در حالی که عزت واقعی را باید در اطاعت از خدا به دست آورد.

حجتالاسلام رحیمیان خطر منافقان برای اسلام را بیشتر از خطر کفار دانست و خاطرنشان کرد: کافر در ظاهر و باطن کافر است ولی منافق در ظاهر مدعی اسلام و در باطن منکر آن است؛ از اینرو خطر آنها به سبب مشخص نبودن عقایدشان برای اسلام خطرناکتر است.

وی تصریح کرد: کشورهای مستکبر در هر مرحله و برهه ای از زمان از به وسیله قلم، رسانه و دیگر اقدامات دشمنی خود را با ملت بزرگ ایران نشان دادند و نسبت به این نظام بغض دارند و حامیان آنها منافقان به شمار میآیند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه کشورهای مانند آمریکا، انگلیس و اسرائیل بهترین راه برای تشخیص منافق از غیر آن و نشانگر صحیح بودن راه ملت ایران است، گفت: امام راحل میفرمودند «اگر فرد به گونهای عمل کند که مستکبران از او تعریف کنند باید به حال خود گریه کرده و عزا بگیرد».

وی ابراز داشت: دشمنان از پیشرفتهای ما غمگین میشوند و هر گاه ملت ایران در عرصههای مانند انتخابات و راهپیماییها حضور پیدا میکنند آنها میخواهند دق کنند، آنها از گرفتار شدن مسلمانان به ویژه ملت ایران خوشنود میشوند.

حجتالاسلام رحیمیان با بیان اینکه رسانههای غربی در فتنه ۸۸ سعی در بزرگنمایی مخالفت گروه اندک با نظام و ضعیف نشان دادن جمهوری اسلامی را داشتند، گفت: دشمنان ما کسانی هستند که حضور گسترده مردم ایران برای حمایت از ولایت فقیه در ۹ دی ماه را منعکس نکرده و خفه خون گرفتند.

وی ادامه داد: اعتماد و اعتقاد به ولایت فقیه سبب حفظ نظام اسلامی ما و پایداری کشور در عرصههای مختلف شده است، در مصر اخوان المسلمین حدود هشتاد و پنج سال تلاش کردند که حکومت را به دست بگیرند ولی به سبب نداشتن ولی فقیه حتی یک سال نیز نتوانستند دوام بیاورند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهیدن و ایثارگران با اشاره به نقش حساس ولی فقیه در پایداری نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز ما در مصر شاهد هستیم که به سبب نبود ولی فقیه رییس جمهورشان در زندان و فرعونشان آزاد است.

وی در پایان تأکید کرد: مردم ایران همواره پیرو ولی فقیه خود بوده و این را نیز در عمل ثابت کردند، ما مردمی داریم که پس از رحلت امام خمینی بر ارزشها و پیمانهای ایشان باقی مانده و از ولی زمان خود حمایت میکنند.