غدیر هویت دین اسلام و شیعه است

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با حضور در دفتر حضرت آیت الله صافی با این مرجع تقلید دیدار کردند. به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار ضمن تبریک عید سعید غدیر و دهه‌ ولایت به همه‌ مسلمانان و شیعیان جهان اظهار […]

safi2فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با حضور در دفتر حضرت آیت الله صافی با این مرجع تقلید دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار ضمن تبریک عید سعید غدیر و دهه‌ ولایت به همه‌ مسلمانان و شیعیان جهان اظهار کرد: بنده از توفیقاتی که در احیای امر ولایت امیرالمومنین علیه السلام نصیب شما و همکارانتان شده است تشکر می کنم و امیدوارم که همه‌ مورد عنایت حضرت ولی الله الاعظم ارواحنا فداه قرار بگیرند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت غدیر و ضرورت زنده نگه‌داشتن آن افزود: هرچه برای غدیر و زنده نگه داشتن این روز تاریخی که عید الله الاکبر می‌باشد انجام دهیم، باز هم کم است و باید بیشتر از اینها برای معرفی این عید بزرگ که حقیقت اسلام وحقیقت ادیان آسمانی است، به جهانیان تلاش کنیم.

این مرجع تقلید ادامه داد: غدیر هویت شیعه و هویت دین مبین اسلام است و ادیان آسمانی و دین مقدس اسلام، بدون ولایت حضرت امیر المومنین علی علیه اسلام ناقص می‌باشد؛ لذا بر همه‌ی شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت وطهارت لازم است که از این عید سعید با عظمت، بسیار زیاد تجلیل نموده و همایش‌ها، کنگره‌ها و جشن‌های بزرگ مذهبی که خالی از مناهی و ملاهی است برگزار نمایند.

مرجع تقلید شیعیان جهان با اشاره به اینکه بحمدالله سپاه پاسداران در وظیفه‌ای که تا به حال برعهده گرفته است موفق بوده است؛ درخواست کرد که بتوانند ارزشها واصول اولیه نظام را که همان ارزشهای اسلامی می‌باشد، حفظ نموده و رضایت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف رابرای خود کسب نماید.