غربی‎ها اگر رهبری حکیم مانند امام خامنه‎ای دارند معرفی کنند/ چشم امید مسلمانان به مقاومت ایران در مقابل آمریکاست

حجت الاسلام شیخ کاظم العمری امام جمعه مسجد امام حسن(ع) در مدینه منوره در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی غاصب از قدیم علیه ایران برنامه‎های شیطانی بسیاری  طراحی و برنامه ریزی می‎کردند اما در این کارها موفق نمی‎شدند گفت: از جمله این برنامه‎ها جنگ ایران […]

madinehحجت الاسلام شیخ کاظم العمری امام جمعه مسجد امام حسن(ع) در مدینه منوره در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی غاصب از قدیم علیه ایران برنامه‎های شیطانی بسیاری  طراحی و برنامه ریزی می‎کردند اما در این کارها موفق نمی‎شدند گفت: از جمله این برنامه‎ها جنگ ایران و عراق بود که استکبار با وعدههای پوشالی به صدام حسین دیکتاتور سابق عراق خواست ایران را نابود نماید اما امام خمینی (ره) با رهبری حکیمانه خود و ملت غیور ایران نقشه مزدوران استکبار را نقش بر آب کردند.

فرزند مرحوم علامه العمری رهبر شیعیان عربستان ادامه داد: امام روزی گفت که صدام دیکتاتور بازیچه برنامه‎های استکبار شده و روزی فرا می‎رسد که با برنامه‎های این مستعمران نابود خواهد شد که  این طور هم شد وت اریخ شاهد سرنگونی رژیم بعث به دست استکبار بود.

شیخ کاظم العمری گفت: استکبار جهانی خیلی تلاش کرد که با ایجاد فتنه میان ملت ایران نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنداما در این زمینه هم موفق نشد، زیرا امروزه با رهبری حضرت آیت الله خامنه‎ای و تبعیت مردم از ایشان دسیسه‎های دشمنان  خنثی میشود.

وی افزود: کشورهای غربی با نتیجه نگرفتن از برنامه‎های شیطانی علیه ایران به بهانه انرژی هسته ایصادرات فراوردهای نفتی این کشور را تحریم کردند که بتوانند با فشارهای اقتصادی تفرقه ای میان امام وامت ایجاد کنند،اما ملت ایران با توکل به خدا و مقاومت در این مرحله از انقلاب نیز موفق خاهند بود.

امام جمعه مدینه با اشاره به اینکه در سخنان وخطابه‎های مقام معظم رهبری یک قدرت بیان و عزم اراده مشاهد می‎شود بیان داشت: این صفات عمیق در هیچ کدام از رهبران کشورهای غربی دیده نمی شود به همین علت است که دانشمندان و روشنفکران از شنیدن این معارف به عظمت و اراده راسخ او که همانند کوهی مستحکم و پا برجاست پی برده اند. کشورهای غربی اگر شخصیتی تاثیر گذار و مقتدر و حکیم مانند امام خامنه‎ای دارند به مردم دنیا معرفی کنند.

امام جمعه مسجد امام حسن(ع) مدینه ابراز داشت: ملت ایرانبا ایستادگی و مقاومت در برابر برنامه‎های شیطانی استکبار بارها به جهانیان ثابت کرد که حامی نظام اسلامی است. در ۲۲بهمن سال گذشته شاهد آن بودیم که با وجود تحریم های شدید غرب و فشار زیاد اقتصادی همچنین فعالیت رسانه های اپوزیسیون ملت ایران برای راهپیمایی به خیابانها آمدند و در حمایت از نظام و رهبری و برای نابودی استکبار شعار دادند.

وی با اشاره به اینکه سخنان حضرت آیت الله خامنه‎ای در دل‎های همه ملتهای اسلامی  از جمله دانشمندان و روشنفکران جا گرفته است گفت: این سخنان از قلبی صاف وپاک با نیت طاهر  و خدا ترس همانطور که در آیه شریفه قرآن آمده است« إِنَّمَا یخْشَی اللّه مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ» بیان می شود.

شیخ کاظم العمری سخنان امام خامنه ای را پرمحتوا، معنادار، منطقی و دارای اندیشه‎های اسلامی و تحلیل‎های علمی دانست و تصریح کرد: ملت‎های اسلامیبا دقت نظر از این سخنان گرانبها بهره می‎برند، همانطور که حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین از سخنان سید حسن نصرالله این مجاهد دلیر متأثر می‎شوند.

وی به حرکت رسانه ای دشمنان انقلاب برای تاثیر گذاری بر انعکاس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رسانه های وابسته به شبکه های صهیونیستی پس از سخنرانی امام خامنه ای بالافاصبه به تحلیلی و بررسی آن پرداخته و تلاش خود را برای کم اثر کردن آن در قلوب ملت ها به کار می گیرند. در واقع آنان می دانند که ریشه این سخنان همان معارف عمیق اسلامی و نشات گرفته از سیره اهل بیت است.

 وی افزود: در زمان سرنگونی حسنی مبارک رییس جمهور مصر، وقتی سخنان حضرت آیت الله خامنه ای به ملت این کشور از طریق رسانهها رسید، آنها با بهره گیری از نکات مطرح شده توانستند حرکت خود را برای پیروزی انقلاب مصر تسریع بخشند.

 شیخ کاظم العمری با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در بیداری اسلامی منطقه ابراز داشت: مقام معظم رهبری بارها در بحرانهایی که ملت‎های اسلامی با آنها مواجه می‎شدند سخنانی ایراد می‎کردند و آنها نیز از این سخنان به بهر برده و در حرکت انقلابی خود به کار می گرفتند که این خود نشان از حکمت و تدبیر ایشان در تحلیل صحیح حوادث بود.