فراخوان ثبت نام سومین دوره جامع علمی – فرهنگی ولایت

موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با تجربه برگزاری ۱۰ سال اردوی ولایت و ۲دوره طرح جامع ولایت با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برگزار می کند. حجت الاسلام مجتبی خالصی معاون آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با اشاره به برگزاری ۲دوره طرح جامع ولایت، افزود: ثبت نام سومین دوره جامع علمی – فرهنگی ولایت ویژه […]

velayat88-250موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با تجربه برگزاری ۱۰ سال اردوی ولایت و ۲دوره طرح جامع ولایت با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برگزار می کند.

حجت الاسلام مجتبی خالصی معاون آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با اشاره به برگزاری ۲دوره طرح جامع ولایت، افزود: ثبت نام سومین دوره جامع علمی – فرهنگی ولایت ویژه طلاب ممتاز مدارس حوزه علمیه قم – پایه های ۲ تا ۴، از تاریخ ۱۱/۷/۸۸ تا ۳۰/۷/۸۸ انجام می شود.
ایشان ادامه داد: سومین دوره جامع علمی – فرهنگی ولایت شامل برنامه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی می باشد که اجرای آن در اوقات فراغت طلاب در طول سال تحصیلی خواهد بود.
حجت الاسلام مجتبی خالصی با بیان برگزاری دوره جامع علمی – فرهنگی ولایت در طول یکسال تحصیلی، ادامه داد: هر مرحله از برگزاری این دوره در اوقات فراغت هفتگی طلاب و به مدت یک سال تحصیلی است و در پایان دوره اردوی تابستانی به مدت ۳۰ روز برگزار می شود.
معاون آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با اشاره به برگزاری دوره های جدید برای طلابی که در سال های گذشته وارد این طرح شده اند، افزود: ورودی های سال ۸۶ و ۸۷ نیز در سال جدید، به ترتیب در مرحله سوم و دوم این طرح شرکت خواهند نمود.
لازم به ذکر است، ارائه ۳ قطعه عکس ۳*۴، یک برگ فتوکپی شناسنامه و تکمیل فرم اطلاعات فردی و امضاء تعهد شرکت در طرح، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در سومین دوره جامع علمی – فرهنگی ولایت است.

واجدین شرایط از پانزدهم مهر تا پانزدهم آبان ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام از ساعت ۱۴ الی ۱۹ به نشانی قم، خیابان معلم کوچه ۱۲ پلاک ۶۸ معاونت آموزش موسسه ولاء منتظر(عج) مراجعه کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۴۹۴۵۸-۰۲۵۱ داخلی ۱۸-۱۵ تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی موسسه به آدرس www.blog.mfvm.ir مراجعه نمایند.