قاتلان برادران شیعه در طرابلس اسرائیلی هستند

شیخ احمد القطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در پیامی، انفجارهای تروریستی صبح جمعه در طرابلس را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: این انفجارها در چارچوب اجرای پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی صورت گرفت. پروژه ای که می خواهد وحدت ملی و اسلامی در لبنان را مورد هدف قرار دهد. به گزارش خبرگزاری […]

lobnan2شیخ احمد القطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در پیامی، انفجارهای تروریستی صبح جمعه در طرابلس را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: این انفجارها در چارچوب اجرای پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی صورت گرفت. پروژه ای که می خواهد وحدت ملی و اسلامی در لبنان را مورد هدف قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، وی افزود: از همه لبنانی ها می خواهیم که زبان تعقل و آرامش را در پیش گرفته و اقدام خودسرانه ای انجام ندهند.

شیخ القطان با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله درباره وحدت شیعه و سنی و دشمنی رژیم صهیونیستی با همه مسلمانان، تصریح کرد: پس از سخنان سید حسن نصرالله، ما نیز تأکید می کنیم کسانی که این جنایت را علیه برادران شیعه در طرابلس مرتکب شده مطمئنا اسرائیلی هستند.

این عالم سنی لبنانی از دستگاه های امنیتی خواست تحقیقات فوری را درباره انفجارهای طرابلس انجام داده و عاملان و حامیان این جنایت را شناسایی کرده و در برابر مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی در این کشور بایستد.

گفتنی است دو انفجار تروریستی در مسجد التقوی و همچنین مسجد السلام شهر طرابلس لبنان رخ داد که طی آن ۴۵ کشته و ۵۰۰ تن زخمی شدند.