مبارزه با خطوط انحرافی، التقاط و پاسخ به شبهات ویژگی‌ بارز آیت‌الله مصباح

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که دشمن همیشه در طول تاریخ با یک روش ناجوانمردانه به دنبال ترور شخصیتی شخصیت‌های مؤثر است، گفت: کسانی که نقش کلیدی در بیداری جامعه، تبیین معارف ناب دینی و در مسیر مبارزه با خطوط التقاطی و تحریف‌های دینی دارند همیشه با چنین […]

abdollahiحجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که دشمن همیشه در طول تاریخ با یک روش ناجوانمردانه به دنبال ترور شخصیتی شخصیت‌های مؤثر است، گفت: کسانی که نقش کلیدی در بیداری جامعه، تبیین معارف ناب دینی و در مسیر مبارزه با خطوط التقاطی و تحریف‌های دینی دارند همیشه با چنین اتهاماتی مواجه هستند.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ادامه داد: متأسفانه دشمن از ابتدا این تهاجمات را نسبت به شخصیت‌های مؤثر در انقلاب داشته و آنها را ترور شخصیتی کرده و می‌کند و در ایام انتخابات این حرکت‌های منفی بیشتر می‌شود.
عضو جامعه مدرسن حوزه علمیه قم با اشاره به خدمات فراوان آیت‌الله مصباح یزدی، اظهار کرد: آیت‌الله مصباح یزدی یک شخصیت شناخته شده اخلاقی در حوزه علمیه است و نقش مهمی در اخلاق، فلسفه، تفسیر و در پرورش نیروهای انسانی و فضلای به روز در زمینه علوم انسانی دارد.
مبارزه با خطوط انحرافی، التقاطی و پاسخ به شبهات ویژگی‌ بارز آیت‌الله مصباح یزدی
حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی مبارزه با خطوط انحرافی، التقاطی و پاسخ به شبهات را از ویژگی‌های بارز آیت‌الله مصباح یزدی برشمرد و گفت: آیت‌الله مصباح یزدی با زبان و قلم خود بیشترین سرمایه گذاری را در پاسداری از ولایت فقیه و دفاع از خطوط و اصول انقلاب دارد.
وی ادامه داد: طبیعی است دشمن چنین شخصیت‌هایی که برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های دینی سرمایه گذاری می‌کنند را به طور مستقیم و غیر مستقیم مورد هجمه قرار دهد.
عضو جامعه مدرسن حوزه علمیه قم با انتقاد از کسانی که گفتارهای بی پایه و اساس را به علما نسبت می‌دهند، ابراز کرد: متأسفانه عده‌ای برخی از جملات را عنوان و بقیه را نادیده می‌گیرند و با این کار با حرکتی ناجوانمردانه شخصیت‌های علمی، فرهنگی و انقلابی همچون آیت‌الله مصباح را مورد هجمه قرار می‌دهند.
مجاهدت آیت‌الله مصباح یزدی در تبیین مفاهیم دینی و بصیرت افزایی
حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی، آیت‌الله مصباح یزدی را شخصیتی نادرالوجود دانست و اظهار کرد: آیت‌الله مصباح یزدی از مصادیق مجاهدانی است که در جامعه احساس وظیفه کرده و در تبیین مفاهیم دینی و بصیرت افزایی تلاش‌های فراوانی انجام داده است.
وی در ادامه در معرض تهاجم قرار دادن افرادی همچون آیت‌الله مصباح یزدی را مساوی با ضربه زدن به اصول و خطوط انقلاب ذکر کرد و گفت: روشن است که این تهاجمات و نیرنگ‌ها اثر ندارد چون جامعه و حوزه ما بصیر هستند و می‌دانند که نباید تحت تأثیر این شایعات قرار گرفت و قطعا این موج‌های به وجود آمده دفع می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به آیه «یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» گفت: بی حرمتی اخیر به آیت‌الله مصباح یزدی از مصادیق همین آیه شریفه است و قطعا به جایی نخواهد رسید.