مراسم افتتاحیه طرح تربیت استاد با گرایش پاسخ به شبهات دینی

همزمان با میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهما معاونت آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظرعج با همکاری موسسه تحقیقاتی ولیعصر عج ، افتتاحیه طرح “تربیت استاد با گرایش پاسخ به شبهات دینی” ویژه طلاب و فضلای استان های خوزستان ، بوشهر ، سیستان بلوچستان و هرمزگان را برگزار نمود. در ابتدای مراسم […]

m-amoozeshهمزمان با میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهما معاونت آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظرعج با همکاری موسسه تحقیقاتی ولیعصر عج ، افتتاحیه طرح “تربیت استاد با گرایش پاسخ به شبهات دینی” ویژه طلاب و فضلای استان های خوزستان ، بوشهر ، سیستان بلوچستان و هرمزگان را برگزار نمود.

در ابتدای مراسم حجه الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی مسئول محترم موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف با اشاره به تهاجم شدید فرهنگی علیه شیعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری این طرح تربیت مربی و اساتید فرهیخته در استان های چهارگانه و تبیین واقعی فرهنگ شیعه می باشد.
در ادامه مراسم جناب آقای استاد آقا مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم با اشاره به این که برگزاری طرح برای استان های مذکور از اهمیت بالایی برخوردار است افزودند: باید در مقابل دشمنان فرهنگی این مرز و بوم تجهیز شد و مقتدرانه ایستادگی کرد.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی هم با تشکر وقدر دانی از دست اندرکاران طرح فرمود: خوشحالم که برگزاری این طرح را در استان های آسیب پذیر ، وظیفه خود قرار دادید و امیدوارم بحث پاسخ به شبهات در زمینه های مختلف در حوزه علمیه تبدیل به رشته تخصصی شود.
ایشان در ادامه افزودند: شبهه افکنی از ابزار های دشمنان اسلام از صدر اسلام تا کنون بوده است و امروزه پاسخ به شبهات واجب عینی است.
در پایان مراسم حضرت آیت الله مقتدایی مدیر حوزه علمیه قم با اشاره به هجوم دشمن به افکار و عقائد شیعه بیان داشت: جبهه امروز فرهنگی است و سرباز آماده می طلبد که در مقابل تفکر پاک تشیع پاسداری و مرزبانی کند.
ایشان همچنین افزودند: حفظ عقائد شیعه و پاسداری آن فضیلت بالایی دارد و مدیریت حوزه علمیه قم با نهایت توان از این برنامه حمایت می کند.
لازم به ذکر است در پایان مراسم از طلاب و فضلای واجد شرایط ثبت نام به عمل آمد. این دوره با شروع سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد.