مردم به فردی رای دهند که با دلسوزی و مدیریت کشور را به پیش برد

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی سراسر کشور، تأکید کرد: آرامش امروز کشور به دلیل وجود کسانی است که با نیت خالصانه برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند. آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه با اشاره به نزدیکی […]

gorganiآیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی سراسر کشور، تأکید کرد: آرامش امروز کشور به دلیل وجود کسانی است که با نیت خالصانه برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت انتخاب فرد اصلح تأکید کرد و گفت: همه باید تلاش و دعا کنند فردی انتخاب شود که دلسوز و فداکار باشد و بتواند در چنین شرایطی کشور را با مدیریت صحیح پیش ببرد.
 این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به آیات قرآن، گفت: عزت نزد خداوند است و تنها کسی که می‌تواند به بندگان عزت دهد پروردگار عالم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی با اشاره به این‌که عزت بالای امام خمینی(ره) به خاطر توجه ویژه ایشان به خداوند بود، ابراز کرد: مردم احترام ویژه‌ای برای امام خمینی(ره) قائل بودند و همه اینها به خاطر این بود که ایشان همیشه خدا را مد نظر قرار می داد.
 این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به روایتی از امام حسن مجتبی(ع) در باب عزت، گفت: امام حسن(ع) فرمودند؛ هر کس از ظلمت معصیت به سایه اطاعت خداوند پناه ببرد بدون قبیله و عشیره عزیز خواهد شد.
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که عزت با اطاعت محض از خداوند، رسول و ائمه معصومان(ع) حاصل می‌شود، ابراز کرد: در زمان غیبت نیز مردم باید دستورات ولی فقیه و مراجع تقلید را اطاعت کنند.
 وی بر ضرورت نیت خالصانه در کارها تأکید کرد و اظهار داشت: کسانی که با نیت خالصانه کاری را انجام می دهند افزون بر پاداش دنیایی از اجر اخروی نیز برخوردار هستند.