مسؤولان با دشمن مشترک درگیر شوند نه با یکدیگر

حجت‌الاسلام آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امروز را خنثی کننده توطئه‌های داخلی و خارجی دانست و گفت: هرچند تحریم‌ها مشکلاتی را برای ملت بوجود آورده اما دشمنان متوجه شدند که با این اقدامات نمی‌توانند […]

slider-aghtehraniحجت‌الاسلام آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امروز را خنثی کننده توطئه‌های داخلی و خارجی دانست و گفت: هرچند تحریم‌ها مشکلاتی را برای ملت بوجود آورده اما دشمنان متوجه شدند که با این اقدامات نمی‌توانند خللی در اراده محکم ملت در راستای دفاع از نظام اسلامی ایجاد کنند.
وی با بیان این‌که مردم همیشه نشان داده‌اند که در پاسداری از نظام اسلامی کم نمی‌گذارند، ابراز کرد: مردم، رهبری و انقلاب را دوست دارند و همیشه در صحنه دفاع از آرمان‌های نظام و تبعیت از رهبر معظم انقلاب حضور داشته‌ و خواهند داشت.
عضو جبهه پایداری ادامه داد: مردم ایران اسلامی مردمی خوب و با بصیرت هستند و اشکالاتی که در مسؤولان وجود دارد در آنها نیست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام آقا تهرانی در ادامه بر ضرورت اتحاد و همدلی مسؤولان تأکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با این‌گونه رفتارها و بد اخلاقی‌ها مخالف هستند و دعواهای مسوؤلان تنها دشمنان را خشنود می‌کند.
وی با تأکید بر این‌که مسؤولان باید با دشمن مشترک درگیر شوند نه با یکدیگر، تصریح کرد: با این اقدامات و جنجال‌ها، خدا، رهبری و مردم از مسؤولان رضایت نخواهند داشت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مسؤولان را به اتحاد و کنار گذاشتن اختلافات توصیه کرد و ابراز داشت: مسؤولان با اتحاد و همدلی به دنبال برنامه ریزی برای حل مشکلات مردم باشند و بدانند که خدا هم همین را از آنها می‌خواهد.
عضو جبهه پایداری با بیان این‌که وظیفه مسؤولان خدمت به مردم است، اظهار کرد: مسوؤلان در مجلس و دولت قسم خورده‌اند که در اقدامات خود رضای خدا را مورد توجه قرار دهند و تنها به فکر خدمت به مردم باشند.

حجت‌الاسلام آقا تهرانی به اشاره به بزرگ‌نمایی دشمنان از مسائل بوجود آمده در کشور مسؤولان را به وحدت توصیه و ابراز کرد: اقدامات تفرقه افکنانه موجب خوشحالی و سوء استفاده دشمنان و شبکه‌های ضد انقلاب می شود از این‌رو مسؤولان با اقدامات ناپسند خود آب به آسیاب دشمن نریزند.