معرفی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به عنوان خادم قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین «سعید بهمنی» مدیر گروه علوم قرآن مرکز فرهنگ و معارف قرآن به عنوان خادم قرآن که عالی‌ترین سطح خدمت به قرآن کریم است معرفی و تجلیل شد. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به نقل از واحد خبر پایگاه معارف قرآن، در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که با حضور رئیس‌جمهور، وزیر […]

IMAGE634475581442785963حجت‌الاسلام والمسلمین «سعید بهمنی» مدیر گروه علوم قرآن مرکز فرهنگ و معارف قرآن به عنوان خادم قرآن که عالی‌ترین سطح خدمت به قرآن کریم است معرفی و تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به نقل از واحد خبر پایگاه معارف قرآن، در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که با حضور رئیس‌جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت‌الله تسخیری و تنی چند از شخصیت‌های کشوری برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سعید بهمنی» و چند تن از فعالان قرآنی کشور معرفی شده و هدایای ویژه خود را از دست رئیس جمهور دریافت کردند.
به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآنی و رئیس نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، برای شناسایی و معرفی خادمان و برگزیدگان قرآنی، ۲۷۰ پرونده از ۲۲ استان ارسال شده بود که با بررسی‌های صورت گرفته از سوی داوران این بخش، ۵ نفر به عنوان خادم قرآن، شش نفر فعال برگزیده و ۱۲ نفر فعال ممتاز قرآنی شناخته شدند.
در بیانیه هیئت داوران بخش تکریم از خادمان و برگزیدگان قرآنی آمده است: هیئت داوران تجلیل از سه سطح قرآنی را مورد توجه قرار داده است؛ سطح خادمان که عالی‌ترین سطح خدمت به قرآن کریم است، سطح فعالان ممتاز، کسانی که سابقه طولانی و درخشان در رشته مربوط به خود را دارند. سطح فعالان برگزیده که توفیق فعالیت‌ها یا آثار برجسته‌ای داشتند.
در همین راستا با تشکیل کارگروه‌هایی در حوزه‌های پژوهش، مدیریت امور قرآنی، هنر، آموزش و تبلیغ و ترویج قرآنی تلاش شد شایسته و مناسب‌ترین شخصیت‌ها برگزیده شوند.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم طی مراسمی که ششم تیرماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، به طور رسمی کار خود را آغاز کرد و تا چهارم شهریورماه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ ادامه خواهد داشت؛ این نمایشگاه در قالب ۳۰ بخش، آثار قرآنی را به علاقه‌مندان ارائه می‌کند.