مقام معظم رهبری یک ودیعه الهی برای مردم است/عصاره کلام شهدا حفاظت از ولایت فقیه بود

استاد مرکز تخصصی تبلیغ و مسئول سابق موسسه روایت سیره شهدا گفت: مقام معظم رهبری یک ودیعه الهی برای ما هستند و در میدانی که ما در آن قرار داریم و اوضاعی که وجود دارد، ایشان تنها شمع نورانی است که از نور وجود ایشان همه بهره می‌برند. حجت الاسلام جوشقانی در حاشیه برگزاری همایش […]

kosar-joshaghaniاستاد مرکز تخصصی تبلیغ و مسئول سابق موسسه روایت سیره شهدا گفت: مقام معظم رهبری یک ودیعه الهی برای ما هستند و در میدانی که ما در آن قرار داریم و اوضاعی که وجود دارد، ایشان تنها شمع نورانی است که از نور وجود ایشان همه بهره می‌برند.

حجت الاسلام جوشقانی در حاشیه برگزاری همایش کوثر ولایت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: موضوع ولایت فقیه باید گفتمان باشد و خداوند بر ملت ایران لطف کرده‌اند که ولایت فقیه را بر جامعه اسلامی ایران بنا نهاده‌اند.

وی تصریح کرد: با همه توطئه‌هایی که دشمنان بر علیه کشور ایجاب می‌کند، اما مدیریت کلان مقام معظم رهبری موجب شده که تمام اینها خنثی شود و شاید افرادی این مسائل را نداند که باید مطرح شود.

این استاد مرکز تخصصی تبلیغ بیان داشت: در تعمیق نگاه‌ها و باورها کار کرد و برای تکثیر این باورها باید جلساتی برگزار کرد و تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام جوشقانی گفت: مقام معظم رهبری یک ودیعه الهی برای ما هستند و در میدانی که ما در آن قرار داریم و اوضاعی که وجود دارد، ایشان تنها شمع نورانی است که از نور وجود ایشان همه بهره می‌برند.

وی تصریح کرد: در جریان لبنان، مبارزین فلسطین و…مشاهده می‌شود که آنها هم از شمع نورانی مقام معظم رهبری استفاده می‌کنند.

مسئول سابق موسسه روایت سیره شهدا عنوان داشت: در درون هم وقتی رهبر معظم انقلاب سخنی را مطرح می‌کنند حتی آن مسئولانی که نمی توانند همدیگر را تحمل کنند هم نگاهشان به سخنان رهبری بوده و آن را فصل الخطاب قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام جوشقانی افزود: با مطالعه‌ای که در خاطره‌ها و آثار شهدا داشتیم به این نتیجه رسیدیم که عصاره سخن شهدا ولایت فقیه است که باید به آن توجه داشته باشیم.