نمره رییس جمهور آینده در ولایت مداری باید بیست باشد

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به مساله انتخابات، تصریح کرد: بنده تاکنون هیچ فردی را معرفی نکرده و وارد مصداق نشده ام و تا آخر نیز موضع ما همین است. به گزارش خبرنگار […]

hamedaniحضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به مساله انتخابات، تصریح کرد: بنده تاکنون هیچ فردی را معرفی نکرده و وارد مصداق نشده ام و تا آخر نیز موضع ما همین است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی با تاکید بر این که ما ویژگی ها را بیان می کنیم و به مصادیق کاری نداریم، بیان داشت‌:‌ جامعه ما برای خلق حماسه سیاسی آمادگی دارد، ما نیز اوصاف را بیان می کنیم و کسی که بیشتر واجد این اوصاف باشد از سوی مردم انتخاب خواهد شد.
استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اعتکاف، تصریح کرد: تاکید می کنیم در جلسات اعتکاف یکی از بحث ها باید زمینه سازی برای حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح باشد.
وی ابراز داشت: همه باید کشور را آماده کنند تا ۲۴ خردادماه یک حماسه بی نظیر خلق شود؛ ‌به فضل الهی  ۲۴ خرداد یک حماسه در تاریخ انقلاب خواهد بود و به دشمنانی که به دنبال القای دلسردی مردم از نظام هستند ثابت خواهد کرد که مردم با تمام وجود پای انقلاب ایستاده اند.
ملاک های رییس جمهور آینده
این مرجع تقلید ولایت مداری را نخستین شاخصه رییس جمهور دانست و گفت: رییس جمهوری از این جهت باید در حد اعلی و نمره او بیست باشد.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی مدیر بودن و داشتن شجاعت را ویژگی دیگر رییس جمهور دانست و گفت: رییس جمهور آینده باید ریشه مشکلات را بررسی کند و در صدد حل آنها برآید.
وی در ادامه با اشاره به روز نکبت، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و با اشاره به تاریخچه جعل این رژیم، گفت: دنیای استکبار برای این که پایگاهی در میان کشورهای اسلامی داشته باشد یک رژیم جعلی درست کرده و همه گونه حمایت را از او به عمل آورده است.
تا رژیم صهیونیستی هست منطقه روی آرامش را نخواهد دید
این مرجع تقلید بیان داشت: امروز یکی از مهم ترین مشکلات امت اسلام صهیونیست ها هستند، آنها با تحریک وهابیت علیه مسلمانان کار می کنند و با دولت های ترکیه، عربستان و قطر ساخت و پاخت دارند و مدام در صدد توطئه علیه بر ضد مسلمانان هستند.
حضرت آیت الله نوری همدانی بیان داشت: مبارزه با صهیونیسم یک اصل مهم است و بر اساس موضع جمهوری اسلامی ایران و تاکیدات رهبر معظم انقلاب ما از هر کشور و گروهی که علیه صهیونیست ها باشد حمایت می کنیم.

وی مسلمانان را به حفظ هوشیاری در قبال این رژیم توصیه و تاکید کرد: تا رژیم صهیونیستی وجود دارد منطقه روی آرامش را نخواهد دید.