نهمین نشست سالیانه موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) برگزار شد

معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) از برگزاری نهمین نشست سالیانه موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء خبر داد. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) نهمین نشست سالیانه موسسه – در روز جمعه چهاردهم بهمن ماه – در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء داد برگزار شد. در […]

armمعاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) از برگزاری نهمین نشست سالیانه موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء خبر داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) نهمین نشست سالیانه موسسه – در روز جمعه چهاردهم بهمن ماه – در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء داد برگزار شد. در این مراسم که با حضور آیت الله مقتدایی مدیر حوزه علمیه قم و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری عضو جامعه مدرسین و حجت الاسلام آقاتهرانی رئیس هیئت امنای موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) برگزار شد ؛ مسولین موسسه به ارائه گزارش از فعالیت های گذشته و در دست اقدام و طرح های تدوین شده برای آینده موسسه پرداختند.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام عزت زمانی مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به همراه معاونین موسسه به تبیین راهبرهای اصلی موسسه و طرح های پیش رو و گزارش از فعالیتهای گذشته پرداختند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی رئیس هیئت امنای موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به ایراد سخن پرداخت . رئیس هیئت امنای مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر، با بیان این‌که حوزویان به تبیین مبانی سیاسی بپردازند، ادامه داد: در حوزه سیاست نیز ما باید مبانی سیاسی غربی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم و آنها را بر اساس نظرات اسلامی، بومی‌سازی کنیم. مسأله بیداری کنونی اسلامی از جمله موضوعاتی است که حوزه باید بسیار جدی‌تر به مبانی فقهی آن وارد شود و به دور از هرگونه مصلحت‌اندیشی به بیان نظرات اسلامی در این موضوع بپردازد .
سخنران بعدی نشست، حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری عضو جامعه مدرسین بود. وی با بیان‌ این‌که باید پاسدار قرآن و اهل‌بیت(ع) و ارزش‌‌های آنها باشیم، خاطرنشان کرد: اهل‌بیت علیهم السلام ، همواره در کلام خود تأکید فراوانی بر نگهبانی و مراقبت از ارزش‌ها و مقدسات داشتند؛ چرا که دشمنان در طول تاریخ هجوم ملخ‌گونه به ارزش‌های اسلامی داشته و دارند.
شایان ذکر است که تقدیر از همکاران نمونه موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) از دیگر برنامه هایی بود که طی این نشست انجام شد.
نشست های سالیانه موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در راستای نیازشناسی مخاطبین و مرتبطین این موسسه و با هدف ارتقای سطح بینش و بصیرت اجتماعی سیاسی مخاطبین با توجه به تحولات داخلی و بین المللی همه ساله با حضور مخاطبین موسسه و فضلای حوزه علمیه و فعالان فرهنگی برگزار می شود.