نگاه و افق ما در پنج سال آینده به طور تخصصی،تربیت مدیران و مربیان فرهنگی خواهد بود

به فرموده مقام معظم رهبری نباید ابتدا منتظر امکانات بود و سپس مأموریت را آغاز کرد، بلکه ابتدا و انتهای کار و هدف ما می‌بایست مأموریت باشد. باید همیشه نگاه ما به وظایف، مأموریت و هدف بوده و به هر میزان که توانایی هست زمینه‌های پیشرفت کار را فراهم نماییم. به گزارش روابط عمومی موسسه […]

ezzatبه فرموده مقام معظم رهبری نباید ابتدا منتظر امکانات بود و سپس مأموریت را آغاز کرد، بلکه ابتدا و انتهای کار و هدف ما می‌بایست مأموریت باشد. باید همیشه نگاه ما به وظایف، مأموریت و هدف بوده و به هر میزان که توانایی هست زمینه‌های پیشرفت کار را فراهم نماییم.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت‌الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در جلسه‌ای مشترک و صمیمانه با کارمندان موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در صبح چهارشنبه، ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت در سال جدید و تشکر از فعالیت‌ها و زحمات صورت گرفته در سال گذشته، همگان را به تلاش و همتی مضاعف به همراه برنامه‌ریزی درست و هدف‌مند در فعالیت‌های فرهنگی توصیه نمودند.
ایشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن دهه اول فاطمیه بیان داشتند: سرمایه ما در تبعیت و سربازی از ولایت و جان فشانی در مسیر ولایت به واسطه     آموزه های حضرت زهرا(س) بوده که ما را در مسیر شهادت طلبی قرار داده است. اگر کسی بخواهد خود را تابع تمام عیار در مسیر ولایت دانسته و همه هستی و دارایی خود را صرف ولایت کند می‌بایست در مکتب حضرت زهرا(س) شاگردی کند.
همچنین افزودند: کسی نمی‌تواند ادعا کند که در این راه و مسیر بیش از حضرت زهرا(س) سرمایه هزینه کرده است. در واقع عمر پر برکت آن حضرت از ابتدای تولد تا زمان شهادت، یک سرمایه عظیم بوده و این سرمایه، سرمایه رسول اکرم(ص) و خود خدای متعال هست که جهت اثبات و حفظ ولایت هزینه شده است.
حجت الاسلام عزت زمانی در بخش دیگر صحبت های خود افزود: موسسه برای خود و فعالیت‌هایش، برنامه‌ها و افق جدیدی را ترسیم کرده است، که در این راستا سند راهبردی ۵ ساله به همت معاونت برنامه‌ریزی و خدمات مدیریت تهیه و تنظیم گردیده و نیز مقدمات تنظیم دفترچه برنامه بودجه با نگاه و راهکارهای جدید در دست تهیه است.
ایشان همچنین با توجه به بیانات مقام معظم رهبری بیان داشتند: نباید ابتدا منتظر امکانات بود و سپس مأموریت را آغاز کرد، بلکه ابتدا و انتهای کار و هدف ما می‌بایست مأموریت باشد. باید همیشه نگاه ما به وظایف، مأموریت و هدف بوده و به هر میزان که توانایی هست زمینه‌های پیشرفت کار را فراهم نماییم.
مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) اظهار داشتند: نگاه و افق موسسه در پنج سال آینده با توجه به نیاز و خلأ اساسی و بسیار مهمی که امروز در عرصه‌های مختلف فرهنگی کشور وجود دارد، به طور تخصصی، تربیت مدیران و مربیان فرهنگی است. لذا باید برنامه‌ها و جهت‌گیری‌ها در این سمت باشد. اما این بدان معنا نیست که ما از حضور در عرصه‌های انقلابی و عرصه‌های مختلف جنگ نرم غافل باشیم. بلکه می‌بایست علاوه بر حضور و رصد در این عرصه‌ها، ویژگیها و نقاط ضعف و قوت آن را مورد توجه قرار دهیم و نسبت به بیانات مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، برنامه‌ریزی‌های لازم را صورت دهیم.
ایشان همچنین افزودند: موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) دارای قابلیت رو به رشد بوده و می‌تواند با همت مضاعف و برکتی که خداوند متعال به این تلاشها خواهد داد و با توجه به نگاه و مأموریت ترسیم شده در مسیر زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله الاعظم گام بردارد. انشاء‌الله.