نیروی انتظامی باید جلوی فساد و حرمت شکنی را بگیرد/ حرمت ایام فاطمیه باید حفظ شود

سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کرد. به گزارش خبرگزاری رسا، این مرجع تقلید با اظهار خوشحالی و قدردانی از کارهایی که توسط نیروی انتظامی انجام گرفته تصریح کرد: الحمدلله توجه شما به دین و مذهب در برنامه هایتان بسیار عالی است و بنده امّیدوارم […]

safiسردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، این مرجع تقلید با اظهار خوشحالی و قدردانی از کارهایی که توسط نیروی انتظامی انجام گرفته تصریح کرد: الحمدلله توجه شما به دین و مذهب در برنامه هایتان بسیار عالی است و بنده امّیدوارم که همه مسئولان ما به همین کیفیت بتوانند برنامه های مفید برای جامعه را اجرا کنند.

 این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت فعالیت نیروی انتظامی بیان داشتند: شغل شما، شغل بسیار نفیس، مقدس و عزیزی است. البته مشاغلی که باید در بین بشر باشد، همه لازم است ولی بعضی از آنها مانند نیروی انتظامی امتیاز خاصی دارند چرا که حفظ امنیّت مردم در رأس همه کارها است. اگر امنیّت درست تأمین شود، جهات دیگر جامعه تأمین می شود و انشاءالله بر وفق نظام صحیح جریان پیدا می کند.

این مرجع عالیقدر در قسمت دیگری از بیانات خود ضمن برشمردن ویژگی های شهر مذهبی قم اظهار کرد: شهر قم موقعیت فوق العاده ای نسبت به شهرهای دیگر دارد و به همین جهت کار در قم سعی و تلاش ویژه ای را می طلبد. نیروی انتظامی در قم باید الگو برای دیگر شهرها باشد.

 حضرت آیت الله صافی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با ایام آغازین سال گفت: باید شأن فاطمیه و قم در این ایام حفظ شود و مراقبت شود که در آن ملاهی و مناهی اظهار نشود و همه در حدود شرع مقدّس سیر داشته باشند. شما هم به عنوان نیروی انتظامی، وظیفه دارید جلوی فساد و خلاف و حرمت شکنی را بگیرید.

 وی در پایان این دیدار ضمن تشکر مجدد از حضار جلسه، خطاب به آنها تصریح کرد: به خدماتی که به دین و حفظ امنیت دینی مردم می کنید افتخار کنید و خدا را شاکر باشید و در تمامی کارهایتان، هدف اصلی رضایت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد. من هم برای موفقیت بیشتر شما و همکاران محترم دعا می کنم که انشاء الله بتوانید به مردم خدمت صادقانه داشته باشید.