هدف انقلاب ما اسلامی است نه آمریکایی‌ و اروپایی

حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌ گرگانی امروز در دیدار جمعی از جوانان خانه شهریاران جوان، بر ضرورت حرکت در مسیر درست تأکید کرد و گفت: آیات و روایات راه درست زندگی کردن را به انسان ها نشان داده‌اند و کسانی که در این مسیر قدم بردارند سعادتمند می‌شوند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ وی قرائت […]

gorganiحضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌ گرگانی امروز در دیدار جمعی از جوانان خانه شهریاران جوان، بر ضرورت حرکت در مسیر درست تأکید کرد و گفت: آیات و روایات راه درست زندگی کردن را به انسان ها نشان داده‌اند و کسانی که در این مسیر قدم بردارند سعادتمند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ وی قرائت و تدبر در قرآن را به جوانان توصیه کرد و افزود: انسان باید دستورات قرآن را در زندگی خود پیاده کند تا در دنیا و آخرت به سعادت برسد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با بیان این که جوانان ایرانی باید الگوی جوانان جهان باشند، اظهار کرد: قرآن باید به گونه‌ای در زندگی جوانان ما وارد شود که حتی صحبت‌های آنها نیز برگرفته از قرآن باشد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به توبه پذیری خداوند، گفت: انسان‌ها در زندگی گاهی دچار لغزش‌هایی می‌شوند و باید بدانند که پس از خطاها باید توبه کنند و خداوند چنین بندگانی را دوست دارد.

وی با اشاره به روایات بر ضرورت توجه انسان به این‌که از کجا آمده و به کجا می‌رود تأکید کرد و افزود: انسان باید در زندگی مقصد خود را بداند و متناسب با شأن انقلاب اسلامی به حرکت خود ادامه دهد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر این‌که هدف ما اسلام آمریکایی و اروپایی نیست، گفت: انقلاب اسلامی تنها هدف ما است و باید بدانیم که این انقلاب به برکت خون شهیدان به دست ما رسیده و باید از آن قدردانی کرد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که ما باید اسلام ناب را به همگان بشناسانیم، ابراز کرد: جوانان ما با پیروی از راه امام خمینی(ره) و شهدا می‌توانند به بهترین شکل در این مسیر قدم بگذارند.

وی ادامه داد: اسلام راه درست را از نادرست نشان داده و جوانان با توجه به آموزه های دینی می‌توانند الگوی مناسبی برای جهانیان باشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در پایان جوانان را به آشنایی بیشتر با نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توصیه کرد.