همایش دو روزه آموزشی مبلغین اعزامی به سیستان و بلوچستان

معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) همزمان با فرا رسیدن ایام تبلیغی ماه محرم، از برگزاری همایش دو روزه آموزشی مبلغین اعزامی به سیستان و بلوچستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام محمد صلاح زاده، معاون ارتباطات موسسه گفت: موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، با همکاری و پشتیبانی طرح […]

m-ertebatatمعاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) همزمان با فرا رسیدن ایام تبلیغی ماه محرم، از برگزاری همایش دو روزه آموزشی مبلغین اعزامی به سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام محمد صلاح زاده، معاون ارتباطات موسسه گفت: موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، با همکاری و پشتیبانی طرح هجرت حوزه علمیه قم، اقدام به ساماندهی و اعزام یک گروه تبلیغی شامل ۱۲۰ نفر از طلاب با تجربه و آموزش دیده در حوزه وهابیت، امامت و مهدویت به نقاط مرزی و محروم استان سیستان و بلوچستان (شهرستان زابل) می نماید.
معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) گفت: همزمان با اعزام گروه های تبلیغی به استان سیستان و بلوچستان همایش دو روزه آموزشی مبلغین در هفته جاری برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره آموزشی، اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی مطابق با نیازمندی های منطقه جزء ضرورت های معاونت ارتباطات موسسه در اعزام مبلغ بوده است.
وی ادامه داد: در این دوره های آموزشی سرفصل های پاسخ به شبهات وهابیت، فن سخنوری، اخلاق مبلغ، مشاوره و تبلیغ چهره به چهره با حضور حجج اسلام مرتضی آقا تهرانی، حسینی بوشهری، تحریری و دکتر فرمانیان چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود.
حجت الاسلام محمد صلاح زاده با اشاره به سفر تبلیغی سالجاری، اضافه کرد: با توجه به رشد دوبرابری اعزام و پاسخگویی به نیازهای منطقه محرم امسال برنامه های ویژه ایی در برنامه های تبلیغی مدنظر قرار گرفته است.
وی با اشاره به مراحل گزینش از بین مبلغان حوزه گفت: مبلغین این دوره قبل از اعزام در سه مرحله گزینش و پس از گذراندن دوره آموزشی آماده اعزام خواهند شد.
گفتنی است  مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) از سال ۱۳۸۰ هرسال با همت طلاب معزز، گروهی را برای ترویج احکام دینی و پاسخ به شبهات به مناطق محروم کشور اعزام می کند.