پاسخ‌گویی اینترنتی کارشناسان دینی به پرسش‌های مقلدان مراجع

حجت‌الاسلام محمدهادی کیان، هماهنگ کننده پایگاه اینترنتی ارتباط شیعی (مدرسه فقاهت) در گفت‌وگو با خبرگار خبرگزاری رسا از پاسخ‌گویی به پرسش‌های مقلدان مراجع تقلید از سوی کارشناسان دینی با استفاده از روش زنده اینترنتی (ارتباط شیعی)،‌ همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.  وی گفت: در این طرح کاربران می‌توانند نرم‌افزار ارتباط شیعی را از روی […]

olamaحجت‌الاسلام محمدهادی کیان، هماهنگ کننده پایگاه اینترنتی ارتباط شیعی (مدرسه فقاهت) در گفت‌وگو با خبرگار خبرگزاری رسا از پاسخ‌گویی به پرسش‌های مقلدان مراجع تقلید از سوی کارشناسان دینی با استفاده از روش زنده اینترنتی (ارتباط شیعی)،‌ همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

 وی گفت: در این طرح کاربران می‌توانند نرم‌افزار ارتباط شیعی را از روی پایگاه اینترنت www.eshia.ir دانلود کنند و با کد کاربرهای عمومی (که نیاز به ثبت‌نام ندارد) یا توسط کدهای ثبت‌نام شده به دفاتر مراجع وصل شوند و سؤال‌های خود را به صورت زنده بپرسند و پاسخ بگیرند.

هماهنگ‌کننده پایگاه اینترنتی ارتباط شیعی تصریح کرد: در این طرح دفتر حضرت آیت‌الله سبحانی از ساعت ۶ تا ۸ بعدازظهر، دفتر حضرت آیت‌الله نوری همدانی از ساعت ۸ تا ۱۰ شب و دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ شب به پرسش‌های کاربران پاسخ می‌گویند.

 وی با بیان اینکه کاربران هم از طریق کامپیوتر و هم از طریق تلفن همراهی که به اینترنت وصل باشد می‌توانند سؤال‌های خود را به صورت زنده بپرسند، افزود: نسخه موبایلی تلفن همراه در دو نسخه جاوا و اندروید عرضه شده که بیشتر گوشی‌های موجود را پوشش می‌دهد.

حجت‌الاسلام کیان با اشاره به اینکه نسخه تلفن همراه ارتباط شیعی سبب می‌شود کاربرهای در هر جای دنیا بتوانند سؤالات خود را بپرسند، یادآور شد: اطلاعات مورد نیاز کاربران در پایگاه اینترنتی ارتباط شیعی وجود دارد و توصیه می‌شود قبل از استفاده مطالعه کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با گسترش این بحث و فراهم شدن امکانات مورد نیاز برای آن، مدرسه فقاهت بتواند شرایط استفاده از اساتید سایر کشورها، برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های کاربران آن کشور را ایجاد کند.