پیروزی مقاومت اسلامی به رهبری آیت‎الله‎خامنه‎ای نزدیک است

حجت الاسلام شیخ محمد العباد، استاد حوزه علمیه احساء عربستان افزایش شدید هجمه علیه مقاومت اسلامی را بیهوده توصیف کرد و گفت: مقاومت اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه‎ای و صلابت مقاومت اسلامی در لبنان و سوریه در آستانه پیروزی بزرگی بر دشمن صهیونیسم است. وی افزود: ما از آن‎چه در سوریه رخ می‎دهد […]

slider-bidariحجت الاسلام شیخ محمد العباد، استاد حوزه علمیه احساء عربستان افزایش شدید هجمه علیه مقاومت اسلامی را بیهوده توصیف کرد و گفت: مقاومت اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه‎ای و صلابت مقاومت اسلامی در لبنان و سوریه در آستانه پیروزی بزرگی بر دشمن صهیونیسم است.

وی افزود: ما از آن‎چه در سوریه رخ می‎دهد ناراحت هستیم، اما فرج بسیار نزدیک است و به زودی شاهد پیروزی مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهیم بود.

حجت الاسلام العباد از فتنه انگیزی برخی علمای جهان اسلام به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: علمایی که به نام اسلام و با ادای مسلمانی در حال فتنه انگیزی و تفرقه میان امت هستند، مزدوران استکبار جهانی به شمار می‎آیند و قرآن از آنان با عنوان منافق یاد می‎کند.

استاد حوزه علمیه احساء عربستان در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، تصریح کرد: این افراد ساخته و پرورش یافته استکبار جهانی بوده و تنها درصدد تحقق نقشه‎های استکبار برای شکاف و از هم گسیختگی در امت اسلامی هستند.

وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای گسترش فتنه مذهبی در جوامع اسلامی، خاطر نشان ساخت: دشمنان و در رأس آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی به شدت تلاش می‎کنند تا میان امت اسلامی شکاف ایجاد کرده تا مسلمانان را از عزت و کرامت دور سازد و بر جوامع اسلامی مسلط شود.

حجت الاسلام العباد از ایران به عنوان رهبر پروژه وحدت جهان اسلام یاد کرد و ادامه داد: استکبار جهانی نمی‎تواند پروژه وحدت جهان اسلام به رهبری جمهوری اسلامی ایران را تحمل کند و به همین دلیل با همه توان و با کمک مزدوران خود در منطقه در برابر وحدت ایستاده و در راستای تحقق اهداف صهیونیسم جهانی فعالیت می‎کند.

این روحانی عربستانی، توهین‎های مستمر به پیامبر اکرم(ص) و مقدسات اسلامی در آمریکا و غرب را ناشی از ضعف این کشورها دانست و تأکید کرد: شناسایی میزان قدرت مسلمانان و وابستگی آنان به اسلام، جنگ روانی علیه امت اسلامی و درگیر ساختن ملت‎های اسلامی با امور جانبی و حاشیه از اهداف اصلی توهین غرب به مقدسات اسلامی است.

وی اظهار داشت: تقابل مسیحیان و مسلمانان در یکدیگر نیز از دلایل توهین آمریکا و غرب به پیامبر اکرم(ص) به شمار می‎آید. استکبار جهانی می‎خواهد بشریت را به چند دسته تقسیم کرده و آنان را در مقابل هم قرار دهد.