پیشرفت‌های غرب دستاورد غارت کشورهای مظلوم است

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، عصر امروز در دیدار با مسؤولان و هیأت مدیره شرکت ملی حفاری، این شرکت را مهم و استراتژیک برای نظام اسلامی دانست و افزود: این مجموعه باید همچون گذشته پویا و رو به جلو به فعالیت خود ادامه دهد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری […]

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، عصر امروز در دیدار با مسؤولان و هیأت مدیره شرکت ملی حفاری، این شرکت را مهم و استراتژیک برای نظام اسلامی دانست و افزود: این مجموعه باید همچون گذشته پویا و رو به جلو به فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امام جمعه اهواز خدمات ارزنده را تنها یادگار انسان در هر پستی عنوان کرد و گفت: تربیت نیرو باید همواره مد نظر مسؤولان این شرکت قرار گیرد؛ چرا که نیروهای متخصص می‌توانند حرکت رو به جلوی نظام را سرعت بخشند.

آیت الله موسوی جزایری کشور ایران را متعلق به امام زمان(عج) دانست و افزود: هر تلاش و فعالیتی در راستای پیشرفت کشور را به نوعی می توان کمک به حکومت امام زمان(عج) تلقی کرد و انسان باید این نعمت که همانا خدمت در نظام اسلامی است را شکر گذار باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان به تفکرات برخی مبنی بر مهاجرت به کشور‌های بیگانه به سبب حقوق بیشتر اشاره کرد و گفت: انسان چه میزان باید از حقیقت دور باشد که کشور خود را به سبب اندک پول بیشتر ترک و به خارج رود.

امام جمعه اهواز با بیان این که در برهه کنونی ایران همچون ستاره‌ای در جهان می درخشد، ابراز داشت: ملت ایران باید به رسمی بودن مذهب تشیع در این کشور افتخار کند.

آیت الله موسوی جزایری به ترس استکبار از مذهب طرفدار حق یعنی تشیع اشاره کرد و افزود: در تعدادی از کشورهای حاشیه ای که بیشتر مردم شیعه هستند به سبب طراحی‌های غرب حکومت غیر شیعی حاکم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که امروز شاهد حکومت ولایت فقیه در کشور هستیم، تصریح کرد: شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی با نثار خون‌های خود این نظام ولایی را حفظ و تحویل ما دادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شکرگزاری نعمت امنیت و آرامش کنونی نظام اسلامی را ضروری دانست و عنوان کرد: انسان در شکرگزاری ابتدا باید نعمت را بشناسد و پس از آن به شکر عملی آن بپردازد.

امام جمعه اهواز قطع وابستگی به خارج به خصوص غرب را واجب دانست و گفت: غرب استعمارگر است و هزینه‌های پیشرفت خود را از طریق غارت کشورهای مظلوم و مستضعف به دست آورده است.

آیت الله موسوی جزایری در پایان سخنان با بیان این که کار در کنار دکل‌های حفاری همانند حضور در سنگرهای جنگ است، بر فراهم‌کردن رفاه و آسایش نیروهای مشغول به کار در آن محل‌ها تأکید کرد.