چاپ کتاب “تبار انحراف؛ پژوهشی در دشمن شناسی تاریخی”

کتاب تبار انحراف، تالیف جمعی از محققین با اشراف حجت الاسلام مهدی طائب از سوی انتشارات ولاء منتظر(عج) به چاپ پنجم رسید. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، به نقل از محمد صادق زارع مسئول انتشارات ولاء منتظر(عج)، کتاب تبار انحراف، پژوهشی در جریان شناسی انحرافات تاریخی با موضوع دشمن‏شناسی و با محوریت […]

book-tabarکتاب تبار انحراف، تالیف جمعی از محققین با اشراف حجت الاسلام مهدی طائب از سوی انتشارات ولاء منتظر(عج) به چاپ پنجم رسید.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، به نقل از محمد صادق زارع مسئول انتشارات ولاء منتظر(عج)، کتاب تبار انحراف، پژوهشی در جریان شناسی انحرافات تاریخی با موضوع دشمن‏شناسی و با محوریت یهود‏شناسی، تجدید چاپ شد.
محمد صادق زارع با اشاره به مباحث کتاب تبار انحراف افزود: کتاب تبار انحراف به نقش و فعالیت‌های یهود در طول تاریخ برای ضربه زدن به غیریهود می‌پردازد.
وی ادامه داد: این کتاب که جلد اول مجموعه دشمن شناسی تاریخی است که از زمان آفرینش تا ختم نبوت اختصاص دارد و سرفصل‌های مهم آن عبارتند از: آغاز تاریخ بنی‌اسرائیل، نخستین سازمان بنی‌اسرائیل، عصر حاکمت موسی(ع)، انحطاط بنی‌اسرائیل، کشتن پیامبران، یهود و عصر بعثت، تروریسم تاریخی یهود، از مدینه تا قدس، شهادت رسول‌الله و… .
مسئول انتشارات ولاء منتظر(عج) ضمن بیان ویژگی های چاپ جدید کتاب، اظهار داشت: ویراستاری دقیق، طراحی جالب کتاب و انتخاب فونت مناسب متن در چاپ جدید این کتاب لحاظ شده است.
محمد صادق زارع با اشاره به اولین چاپ این کتاب توسط انشارات ولاء منتظر(عج) بیان داشت: کتاب تبار انحراف پس از بازبینی و ویراستاری مجدد از سوی انتشارات ولاء منتظر(عج) به چاپ پنجم رسید.

گفتنی است؛ کتاب تبار انحراف، تالیف جمعی از محققین و با اشراف حجت الاسلام مهدی طائب توسط موسسه لوح و قلم تهیه و تنظیم و چاپ پنجم آن (چاپ اول ناشر) مرداد ۱۳۹۰ در ۳۵۰ صفحه و با شمارگان ۵۰۰۰ نسخه منتشر شده است.
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به آدرس قم، خیابان شهداء(صفائیه)، کوچه ۳۷(سپاه)، فرعی پنجم پلاک ۱۰۴ موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) مراجعه کنند یا با شماره تلفن های  ۷۷۴۹۴۵۸ ـ ۰۲۵۱ و ۰۹۱۹۲۵۱۱۰۳۶تماس بگیرند.
مرکز پخش انحصاری: قم، خیابان آیت الله مرعشی نجفی، روبروی پاساژ قدس، ساختمان کوثر، انتشارات  سوره مهر، شماره تماس: ۷۸۳۹۴۰۲