یکی از علمای بحرین: مذاکره با آمریکا با ماهیت نظام اسلامی ایران مغایرت دارد/ ایران مسیر پیشرفت۱۵۰ساله را با سه دهه طی کرد

حجت الاسلام شیخ عبدالله الدقاق، نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران و مدیر حوزه تخصصی الاطهار در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، با اشاره به فرارسیدن بیست و چهارمین سال زعامت حضرت آیت الله خامنه‌ای تصریح کرد: عظمت و جمال در امام خامنه ای آشکار است. ایشان بهترین جانشین برای امام خمینی(ره) بود و […]

bahrain1حجت الاسلام شیخ عبدالله الدقاق، نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران و مدیر حوزه تخصصی الاطهار در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، با اشاره به فرارسیدن بیست و چهارمین سال زعامت حضرت آیت الله خامنه‌ای تصریح کرد: عظمت و جمال در امام خامنه ای آشکار است. ایشان بهترین جانشین برای امام خمینی(ره) بود و می‎توان گفت که زحمات امام راحل بیهوده نرفت. امام خمینی(ره) علت بروز انقلاب و امام خامنه ای عامل ادامه انقلاب است. این رهبری تا رسیدن پرچم به حضرت ولیعصر(عج) ادامه خواهد داشت.

 وی با اشاره به فرارسیدن بیست و چهارمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) وجدانها را بیدار ساخت. امت در زمینه های دینی و سیاسی در رکود قرار داشت تا اینکه این مرد بزرگ آمد تا مردم به دین بازگردند، ملت‎ها بپا خیزند، امت اسلامی در برابر استکبار جهانی بایستد. این در حالی است که کشورهای مستکبر بر امت اسلامی تسلط داشته و مسلمانان در موضع ضعف بودند.

 این عالم بحرینی اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری نقشه راه امت اسلامی است، هر که بر اساس این نقشه فعالیت کند به مقصد می رسد و کسی که از این نقشه دوری کند مطمئنا به نتیجه نرسیده و بازنده خواهد بود. هر که در سخنان رهبر معظم انقلاب به ویژه در کنفرانس‎های اسلامی و خطبه نماز جمعه‎ای که درباره مصر ایراد کردند تامل کند، به این نتیجه می رسد که ایشان به خوبی با حوادث و آینده تحولات جهان آگاه است.

 مدیر حوزه تخصصی الاطهار درباره دیدگاه آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره رهبر معظم انقلاب، خاطر نشان ساخت: اگر از باراک اوباما بپرسی که دشمن اول تو کیست مطمئنا از امام خامنه ای یاد خواهد کرد؛ زیرا سخنان و اقدامات ایشان همه نقشه های استکبار جهانی را خنثی می کند. آمریکا پژوهش‎های فراوانی درباره شخصیت حضرت آیت الله خامنه‎ای به عنوان دشمن اصلی استکبار جهانی انجام داده است.

 وی با تأکید بر این که آمریکا دشمن جهان اسلام است و گفت‎وگو با این کشور هیچ فایده ای ندارد، ادامه داد: دشمنی آمریکا با ایران ادامه دارد. نکته اینجاست که اصلا ایران این دشمنی را شروع نکرد که بگوییم باید با آمریکا مذاکره کند. نظام آمریکا بر اساس دشمنی پایه ریزی شده است و می خواهد ثروت‎های جهان را غارت کند.

 حجت الاسلام دقاق بیان داشت: آمریکا تنها به فکر تسلط بر سایر کشورهاست و جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب نیز مطمئنا زیر بار ذلت مذاکره و تن دادن به خواسته های شوم استکبار جهانی قرار نخواهند گرفت. حتی اگر مذاکره و گفت وگو صورت گیرد به راه حل نهایی دست نمی یابد زیرا ماهیت دو نظام با هم مختلف است، آمریکا بر اساس تسلط و استعمار سایر کشورها استوار است و ایران با این سیاست به شدت مخالف است. هر که تصور کند با گفت وگو می توان به مشکلات پایان داد سخت در اشتباه است.

 نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران گفت: توکل به خدا مهمترین ویژگی امام خامنه ای است که نشان دهنده اصالت ایشان و انقلاب اسلامی است. ایشان به خدا توکل کرده و با تدبیر و برنامه پیش می‎رود. رهبر معظم انقلاب مورد عنایت خاص الهی قرار دارد.

 وی افزود: ایران که وابسته به آمریکا بود به خنجری در دل این کشور مبدل شد. حزب الله لبنان به برکت انقلاب امام خمینی(ره) به قدرتی در برابر رژیم صهیونیستی مبدل شد. ایران به استقلال رسید و در سه دهه چنان پیشرفت کرد که سایر کشورها در طول ۱۵۰سال به آن دست می یابند. انقلاب اسلامی ایران یکی از کوچکترین ثمره های امام خمینی(ره) است، بلکه احیای مجدد بشریت را می توان به عنوان مهمترین ثمره یاد کرد.