دیدار مسئولین برگزاری کنگره آیت الله مرعشی (ره) با قائم مقام سازمان صدا و سیما

حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم در خصوص برنامه ریزی بیشتر سازمان صدا و سیما در جهت شناساندن شخصیت ها و مفاخر علمی و دینی اظهار امیدواری کرد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) مسئولین برگزاری کنگره بین المللی آیت الله مرعشی نجفی (ره) در نشستی مشترک با حجت الاسلام و المسلمین […]

k-maaraashiحجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم در خصوص برنامه ریزی بیشتر سازمان صدا و سیما در جهت شناساندن شخصیت ها و مفاخر علمی و دینی اظهار امیدواری کرد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) مسئولین برگزاری کنگره بین المللی آیت الله مرعشی نجفی (ره) در نشستی مشترک با حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم (قائم مقام سازمان صدا و سیما) و محمدی نیا (مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم) دیدار و گفتگو کردند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود مرعشی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های انجام گرفته برای برگزاری کنگره، در خصوص نحوه همکاری سازمان صدا و سیما برای پوشش کامل کنگره پیشنهاداتی را ارائه داد.
استاد آقا مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز در مورد اقدامات اجرایی و حمایت های این اداره کل از برگزاری کنگره نکاتی را مطرح کرد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم با استقبال از برگزاری کنگره آیت الله مرعشی (ره) و با ذکر این نکته که سازمان صدا و سیما در انجام وظایف خود برای شناساندن شخصیت های بزرگ علمی و فقهی به مردم راه درازی را پیش رو دارد، در مورد برنامه ریزی بیشتر این سازمان برای پرداختن به شخصیت مفاخر علمی و دینی اظهار امیدواری کرد.
وی همچنین با اشاره به نزدیک بودن زمان برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله مرعشی نجفی (ره) از بکارگیری تمام توان سازمان صدا و سیما برای پوشش اخبار و حواشی رویدادهای مربوط به کنگره خبر داد.
در این نشست که برای هماهنگی بیشتر بین سازمان صدا و سیما و مسئولین اجرایی کنگره برگزار شده بود و در این خصوص تصمیماتی نیز اتخاذ شد، حجج اسلام عزت زمانی (مسئول ستاد اجرایی کنگره) و صلاح زاده (معاون ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)) نیز حضور داشتند.
گفتنی است کنگره بین المللی آیت الله مرعشی نجفی (ره) با همکاری و حمایت استانداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، تولیت کتابخانه آن مرحوم و مدیریت اجرایی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) روز پنجشنبه نوزدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.