تولید چهار محصول چند رسانه‌ای در حوزه سینما

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، سید شهاب‌الدین سید نورانی سرپرست معاونت فرهنگی، از تهیه و تولید چهار محصول چندرسانه ای در حوزه سینما خبر داد. سید شهاب الدین سید نورانی ضمن بیان این مطلب اعلام داشت: در راستای تدوین و چاپ چهار عنوان کتاب در حوزه نقد سینمای هالیوود؛ به منظور ارائه ی […]

m-farhangiبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، سید شهاب‌الدین سید نورانی سرپرست معاونت فرهنگی، از تهیه و تولید چهار محصول چندرسانه ای در حوزه سینما خبر داد.

سید شهاب الدین سید نورانی ضمن بیان این مطلب اعلام داشت: در راستای تدوین و چاپ چهار عنوان کتاب در حوزه نقد سینمای هالیوود؛ به منظور ارائه ی شواهد تصویری در کنار طرح مباحث مرتبط با حوزه نقد و تحلیل فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، و نیز تاثیر بالای این حوزه در تکمیل موضوع پیش روی هر گفتار یا نوشتار ، تصمیم به تولید و ارائه لوح‌های فشرده‌ای از قسمت‌هایی از فیلم‌ها شد.
سرپرست معاونت فرهنگی ولاء منتظر(عج) در ادامه افزود: لذا بر این اساس، تعداد صد فیلم از آثار ذکر شده در کتاب، انتخاب و یک یا چند سکانس از هر اثر همراه با پوستر و اطلاعات آن به عنوان شاهدی برای مباحث مطرح شده تهیه و در قالب چهار عنوان نرم افزار چند رسانه ای به تولید رسید.
وی در پایان بیان داشت: این نرم افزار برای استفاده منتقدان و سخنرانان در جلسات نقد و تحلیل به عنوان بسته ای آماده به شمار رفته و بخشی از پروسه جمع آوری شواهد را برای آنان تسهیل خواهد کرد.
لازم به ذکر است این محصول چند رسانه‌ای بناست به همراه کتابهای مربوطه به بازار ارائه و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.